Δευτέρα, 22 Ιουνίου, 2026

Βγήκε από τη ΜΕΘ η Μαρινέλλα

Ικανοποιητικά εξελίσσεται η κατάσταση της υγείας της Μαρινέλλας.

Σύμφωνα με ενημέρωση του Νοσοκομείου Υγεία, όπου νοσηλεύεται, «η κα. Παπαδοπούλου Κυριακή (Μαρινέλλα), μετά από 21 ημέρες νοσηλείας στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) του νοσοκομείου ΥΓΕΙΑ λόγω σοβαρού αγγειακού επεισοδίου, μεταφέρεται σε δωμάτιο νοσηλείας για περαιτέρω νοσηλεία».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
NOTIES DIADROMES_01_170626

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ