Δευτέρα, 22 Ιουνίου, 2026

Δήμος Ηλιούπολης: Αποκατάσταση της βλάβης της ΕΥΔΑΠ

Ο Δήμος Ηλιούπολης με ανακοίνωση ενημερώνει τους Δημότες και Κατοίκους ότι η βλάβη της ΕΥΔΑΠ στο ρεύμα ανόδου της Λεωφόρου Αλεξάνδρου Παναγούλη μπροστά στα ΚΕΠ της Αγίας Μαρίνας έχει αποκατασταθεί και υπάρχει ελεύθερη διέλευση οχημάτων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
NOTIES DIADROMES_01_170626

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ