Δευτέρα, 22 Ιουνίου, 2026

Νέο εργατικό ατύχημα στον Βύρωνα – «Η ασφάλεια είναι προτεραιότητα» τονίζει ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας στον Ν.Ο.

Εργατικό ατύχημα σημειώθηκε το βράδυ της Κυριακής 24 Μαΐου στον Δήμο Βύρωνα, κατά τη διάρκεια νυχτερινού δρομολογίου αποκομιδής απορριμμάτων.

Σύμφωνα με τη δημοσίευση του Σωματείου Εργαζομένων του Δήμου, εργαζόμενος συμβασιούχος ηλικίας 62 ετών, που απασχολείται μέσω του προγράμματος ΔΥΠΑ 55+, τραυματίστηκε σοβαρά στο δάκτυλο της παλάμης του κατά την εκτέλεση της εργασίας του.

Το περιστατικό έρχεται να προστεθεί σε σειρά εργατικών ατυχημάτων στην υπηρεσία καθαριότητας του δήμου, καθώς, σύμφωνα με καταγγελίες, είχε προηγηθεί ακόμη ένα εργατικό ατύχημα στις 4 Μαΐου 2026 με τραυματισμό εργαζόμενης.

Το Σωματείο Εργαζομένων Δήμου Βύρωνα κάνει λόγο για το τέταρτο σοβαρό εργατικό ατύχημα από την αρχή του χρόνου στον Δήμο, επισημαίνοντας πως τα συνεχόμενα περιστατικά δεν μπορούν να θεωρηθούν «κακή στιγμή» ή αποτέλεσμα ατομικής ευθύνης, αλλά συνδέονται με τις συνθήκες εργασίας και την πίεση που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι εργαζόμενοι.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Σωματείου, ο τραυματισμένος εργαζόμενος ήταν συνοδός – μέλος πληρώματος απορριμματοφόρου και τραυματίστηκε σοβαρά στο δάκτυλο του δεξιού του χεριού κατά τη διάρκεια της αποκομιδής. Όπως αναφέρεται, αποφεύχθηκαν τα χειρότερα χάρη στη χρήση των Μέσων Ατομικής Προστασίας (Μ.Α.Π.), ενώ ο εργαζόμενος μεταφέρθηκε άμεσα στο νοσοκομείο από τον οδηγό του απορριμματοφόρου.

Το Σωματείο υποστηρίζει ότι οι εργαζόμενοι στην καθαριότητα εργάζονται υπό εξαντλητικούς ρυθμούς, με σημαντικές ελλείψεις προσωπικού και αυξημένη εντατικοποίηση της εργασίας, γεγονός που αυξάνει τον κίνδυνο ατυχημάτων.

Παράλληλα, γίνεται αναφορά στις συνθήκες εργασιακής ανασφάλειας των εργαζομένων που απασχολούνται μέσω των προγραμμάτων 55–67 της ΔΥΠΑ, υπογραμμίζοντας ότι καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες των υπηρεσιών.

Γεώργιος Γκαρμπουνώφ: «Η ασφάλεια είναι προτεραιότητα – ακόμη και ένα δευτερόλεπτο μπορεί να κάνει τη διαφορά»

Ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας του Δήμου Βύρωνα Γεώργιος Γκαρμπουνώφ, μιλόντας στον ΝΟΤΙΟ ΟΡΙΖΟΝΤΑ, αναφέρθηκε στο πρόσφατο εργατικό ατύχημα στην υπηρεσία καθαριότητας, τόνισε ότι η ασφάλεια των εργαζομένων αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα για τη δημοτική Αρχή, από την πρώτη στιγμή, και υπογράμμισε τη σημασία της χρήσης των Μέσων Ατομικής Προστασίας (Μ.Α.Π.).

Όπως σημείωσε, στην προκειμένη περίπτωση «μια στιγμιαία αβλεψία μπορεί να οδηγήσει σε τραυματισμό», επισημαίνοντας ότι ο εργαζόμενος φορούσε τα απαραίτητα μέσα προστασίας, γεγονός που συνέβαλε στο να αποφευχθεί σοβαρότερη ζημιά.

Ο ίδιος ανέφερε πως το προσωπικό της καθαριότητας λαμβάνει συστηματική εκπαίδευση σε συνεργασία με τον τεχνικό ασφαλείας του Δήμου, τόσο για τη σωστή χρήση του εξοπλισμού όσο και για τις διαδικασίες κατά τη συλλογή απορριμμάτων, ενώ ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στους νέους εργαζόμενους που εντάσσονται στις υπηρεσίες.

Παράλληλα, αναγνώρισε ότι τα εργατικά ατυχήματα αποτελούν ένα γενικότερο ζήτημα που αντιμετωπίζουν οι Δήμοι, ειδικά στον τομέα της καθαριότητας, όπου οι απαιτήσεις είναι πάντα αυξημένες.

Ο αντιδήμαρχος σημείωσε, επίσης, ότι ο Δήμος ενισχύεται σταδιακά με νέο προσωπικό μέσω προγραμμάτων και προσλήψεων, ενώ αναμένονται και επιπλέον εργαζόμενοι το επόμενο διάστημα για την κάλυψη αναγκών στον τομέα της καθαριότητας.

Κλείνοντας, υπογράμμισε ότι ο στόχος είναι η αποτελεσματική και ασφαλής λειτουργία της υπηρεσίας, σημειώνοντας χαρακτηριστικά ότι «όταν ο φόρτος εργασίας αυξάνεται και το προσωπικό μειώνεται, οι πιέσεις στην καθημερινή λειτουργία είναι αναπόφευκτες, γι’ αυτό απαιτείται συνεχής προσαρμογή και οργάνωση».

Ειδήσεις από τον Δήμο Βύρωνα στο Notiosorizontas.gr

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
NOTIES DIADROMES_01_170626

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ