Τη γιορτή αποφοίτησης των μαθητών και μαθητριών της Γ΄ Τάξης του 1ου Γυμνασίου Αγίου Δημητρίου θα φιλοξενήσει το σχολείο τη Δευτέρα 22 Ιουνίου, στις 20:30, στο αίθριό του.
Η εκδήλωση σηματοδοτεί την ολοκλήρωση της γυμνασιακής πορείας των αποφοίτων, με γονείς, εκπαιδευτικούς και φίλους να καλούνται να συμμετάσχουν.


