Δευτέρα, 22 Ιουνίου, 2026

Γιορτή αποφοίτησης στο 1ο Γυμνάσιο Αγίου Δημητρίου

Τη γιορτή αποφοίτησης των μαθητών και μαθητριών της Γ΄ Τάξης του 1ου Γυμνασίου Αγίου Δημητρίου θα φιλοξενήσει το σχολείο τη Δευτέρα 22 Ιουνίου, στις 20:30, στο αίθριό του.

Η εκδήλωση σηματοδοτεί την ολοκλήρωση της γυμνασιακής πορείας των αποφοίτων, με γονείς, εκπαιδευτικούς και φίλους να καλούνται να συμμετάσχουν.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
NOTIES DIADROMES_01_170626

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ