Δευτέρα, 22 Ιουνίου, 2026

Εξόρμηση στον Υμηττό για τον Σύλλογο «Ιππόκαμπος ΑμεΑ»

Μια όμορφη εξόρμηση στη φύση πραγματοποίησε η ομάδα στίβου του Συλλόγου «Ιππόκαμπος ΑμεΑ», με τη συμμετοχή παιδιών, γονέων και συνοδών.

Η πεζοπορία έλαβε χώρα στον Υμηττό, στην περιοχή της Καισαριανής, όπου οι συμμετέχοντες περπάτησαν και απόλαυσαν τη διαδρομή, την παρέα και τη μοναδική ομορφιά του φυσικού περιβάλλοντος. Η ομάδα ξεκίνησε από το αναψυκτήριο της Καλοπούλας και έφτασε μέχρι σημείο βοτανικού ενδιαφέροντος.

«Μαζί με γονείς και συνοδούς περπατήσαμε στον Υμηττό, στην περιοχή της Καισαριανής, απολαμβάνοντας τη διαδρομή, την παρέα και τη μοναδική ομορφιά της φύσης. Ξεκινήσαμε από το αναψυκτήριο Καλοπούλα και φτάσαμε μέχρι το σημείο βοτανικού ενδιαφέροντος, γεμίζοντας τη μέρα μας με χαμόγελα και όμορφες στιγμές», αναφέρουν τα μέλη του Συλλόγου.

Ειδήσεις από τον Δήμο Καισαριανής στο amarysianotia.gr

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
NOTIES DIADROMES_01_170626

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ