Συνεχίζει και τον Ιούνιο, ο Δήμος Ελληνικού – Αργυρούπολης, τις δράσεις εθελοντικής αιμοδοσίας.
Πιο συγκεκριμένα, την Κυριακή 7 Ιουνίου, εθελοντές αιμοδότες θα στηρίξουν την τράπεζα αίματος Ελληνικού (συνεργάζεται με το Νοσοκομείο Ασκληπιείο Βούλας), δίνοντας αίμα και μόνο ελάχιστα λεπτά από τον χρόνο τους, στον χώρο του Β’ ΚΑΠΗ (Λ. Ιασωνίδου 35, Ελληνικό), ενώ μία μόλις εβδομάδα μετά, την Κυριακή 14 Ιουνίου, οι αιμοδότες θα κληθούν να στηρίξουν την τράπεζα αίματος Αργυρούπολης (συνεργάζεται με το Ιπποκράτειο νοσοκομείο), στο Α’ ΚΑΠΗ της περιοχής (Αλεξιουπόλεως 27, Αργυρούπολη).
Στο Ελληνικό, η αιμοδοσία θα γίνει τις ώρες 10:00 -13:00, ενώ στην Αργυρούπολη από τις 9:00 έως και τις 12:00 το μεσημέρι.
Για περισσότερες πληροφορίες και ραντεβού, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθυνθούν στα τηλέφωνα: 2132026090 – 2109961973.
Διαβάστε ειδήσεις για τον Δήμο Ελληνικού – Αργυρούπολης στο Notiosorizontas.gr
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook



