Την πρωτιά στο φετινό Πρωτάθλημα Ανακύκλωσης κατέκτησε το 6ο Δημοτικό Βύρωνα, ανάμεσα σε όλα τα Δημοτικά Σχολεία της πόλης, πετυχαίοντας μία σημαντική διάκριση για όλους τους μαθητές.
Την επιτυχία ανακοίνωσαν ο δήμαρχος Βύρωνα Αλέξης Σωτηρόπουλος, και ο εντεταλμένος σύμβουλος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και Πολιτισμού Αντώνης Μποζιάρης, οι οποίοι συνεχάρησαν θερμά τους μαθητές, τις μαθήτριες και τους εκπαιδευτικούς για τη συμμετοχή τους και τη συμβολή τους στην επιτυχία του σχολείου.
Επιβράβευση με εκδρομή από τον Δήμο
Ως αναγνώριση της προσπάθειας και του αποτελέσματος που πέτυχε η σχολική κοινότητα, ο Δήμος Βύρωνα θα καλύψει τα έξοδα εκδρομής για όλους τους μαθητές του σχολείου.
Ο προορισμός της εκδρομής θα επιλεγεί σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, δίνοντας στα παιδιά την ευκαιρία να γιορτάσουν τη διάκρισή τους μέσα από μια ξεχωριστή εκπαιδευτική και ψυχαγωγική εμπειρία.
Η δημοτική Αρχή σημειώνει πως η διάκριση του 6ου Δημοτικού Βύρωνα αναδεικνύει τη σημασία της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και της ενεργής συμμετοχής των παιδιών σε δράσεις ανακύκλωσης και προστασίας του περιβάλλοντος.
«Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και στους εκπαιδευτικούς τους, που στήριξαν την προσπάθεια τους!!», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Ειδήσεις από τον Δήμο Βύρωνα στο Notiosorizontas.gr
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook


