Δευτέρα, 22 Ιουνίου, 2026

Στην κυκλοφορία τα δωρεάν ηλεκτρικά ποδήλατα του Δήμου Νέας Σμύρνης

Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 6 Ιουνίου στον πεζόδρομο της Πλατείας, η εκδήλωση παρουσίασης του δωρεάν κοινόχρηστου συστήματος ποδηλάτων του Δήμου Νέας Σμύρνης.

Όπως αναφέρει η δημοτική Αρχή, οι πολίτες ενημερώθηκαν για τα ηλεκτροκίνητα ποδήλατα, έμαθαν πώς να τα λειτουργούν μέσω της εφαρμογής e-bike sharing και εξοικειώθηκαν με το νέο σύστημα που προσφέρει γρήγορες, ασφαλείς και οικολογικές διαδρομές στην πόλη.

Επίσης έγινε ενημέρωση που υπάρχουν οι 7 σταθμοί ανά την πόλη.

Σε μια συμβολική βόλτα στον ποδηλατόδρομο και στον πεζόδρομο της Πλατείας προχώρησαν μετά την εκδήλωση ο βουλευτής Νοτίου Τομέα του ΠΑΣΟΚ Παύλος Χρηστίδης, οι αντιδήμαρχοι Γιώργος Γουρναρόπουλος, Θοδωρής Μάντζιος, Ηλίας Σώζος, Ράνια Οικονόμου, Δημήτρης Φερεντίνος και οι Δημοτικοί Σύμβουλοι Κώστας Αναγνωστόπουλος, Νίκος Μπούρας και Νόρα Γαλανοπούλου.

Επίσης παραβρέθηκαν στελέχη της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου που έχει και την επίβλεψη λειτουργίας του συστήματος, ενώ σημαντική για την επιτυχία της εκδήλωσης ήταν η συνεισφορά των Εθελοντών του Δήμου Νέας Σμύρνης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
NOTIES DIADROMES_01_170626

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ