Δευτέρα, 22 Ιουνίου, 2026

Καλοκαιρινή γιορτή στον 1ο Βρεφονηπιακό Σταθμό Καισαριανής

Με μια όμορφη γιορτή όπου κυριάρχησε το παιχνίδι, ενώ δεν έλειψαν και οι λιχουδιές, αποχαιρέτησαν τη χρονιά και ευχήθηκαν «καλό καλοκαίρι» τα παιδιά, οι γονείς και το προσωπικό του 1ου Δημοτικού Βρεφικού & Νηπιακού Σταθμού Καισαριανής.
Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν η αρμόδια αντιδήμαρχος Κανέλλα Γεωργοπούλου, οι εντεταλμένοι δημοτικοί σύμβουλοι Στέλλα Σαρρηπαναγιώτου και Κώστας Γαβριλάκης, καθώς και η προϊστάμενη προσχολικής αγωγής Βάνα Μπελεγρίνη.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
NOTIES DIADROMES_01_170626

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ