Δευτέρα, 22 Ιουνίου, 2026

«Pause στην οθόνη – Play στον αγώνα!»: Μεγάλη συμμετοχή στο παιδικό τουρνουά ποδοσφαίρου

Με μεγάλη συμμετοχή και ιδιαίτερο ενθουσιασμό πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σάββατο το τουρνουά ποδοσφαίρου για παιδιά Δημοτικού που διοργάνωσαν η Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων 12ου Δημοτικού Σχολείου Βύρωνα και το ΕΣΥΝ (Εθνικό Συμβούλιο κατά των Ναρκωτικών), στέλνοντας το μήνυμα της αξίας της άθλησης, της συνεργασίας και της απομάκρυνσης από την υπερβολική χρήση οθονών.

Σύμφωνα με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου, οι μαθητές συμμετείχαν με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό στη διοργάνωση, έχοντας την ευκαιρία μέσα από το παιχνίδι να συνεργαστούν, να διασκεδάσουν, να αναπτύξουν το ομαδικό τους πνεύμα και να βιώσουν θετικές αθλητικές εμπειρίες.

Όπως επισημαίνεται, τα παιδιά απέδειξαν στην πράξη ότι ο αθλητισμός αποτελεί μια γιορτή συμμετοχής, προσπάθειας και ευγενούς άμιλλας, με τη νίκη να μην αποτυπώνεται μόνο στο τελικό σκορ, αλλά και στις στιγμές που μοιράζονται οι συμμετέχοντες.

«Pause στην οθόνη – Play στον αγώνα!»

Το τουρνουά πραγματοποιήθηκε στα γήπεδα Εργάνης, τα οποία παραχωρήθηκαν από τον Δήμο με τη στήριξη των αθλητικών σωματείων της πόλης.

Κεντρικό σύνθημα της διοργάνωσης ήταν το «Pause στην οθόνη – Play στον αγώνα!», με στόχο να δοθεί στα παιδιά η ευκαιρία να αφήσουν για λίγο τις οθόνες, να παίξουν μαζί, να συνεργαστούν και να αναδείξουν τις αξίες του αθλητισμού και της ομαδικότητας.

Οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε τρεις ηλικιακές κατηγορίες, Α’-Β’, Γ’-Δ’ και Ε’-ΣΤ’ Δημοτικού, με τις ομάδες να σχηματίζονται αποκλειστικά ανά κατηγορία, ώστε να διασφαλίζεται η ισότιμη συμμετοχή όλων των παιδιών.

Οι αγώνες διεξήχθησαν σε μορφή 6×6 και είχαν φιλικό χαρακτήρα, δίνοντας τη δυνατότητα σε κάθε παιδί να αγωνιστεί τουλάχιστον σε έναν αγώνα, χωρίς αποκλεισμούς.

Στο πλαίσιο της διοργάνωσης, όλα τα παιδιά βραβεύθηκαν για τη συμμετοχή τους, επιβεβαιώνοντας τον παιδαγωγικό και κοινωνικό χαρακτήρα της πρωτοβουλίας. Το τουρνουά ανέδειξε για ακόμη μία φορά τη σημασία του αθλητισμού ως μέσου έκφρασης, κοινωνικοποίησης και ανάπτυξης δεξιοτήτων συνεργασίας, προσφέροντας στα παιδιά μια εμπειρία που θα θυμούνται για καιρό.

Συγχαρητήρια σε μαθητές, γονείς και διοργανωτές

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων απευθύνει συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές για τη συμμετοχή, την αγωνιστικότητα και το ήθος που επέδειξαν καθ’ όλη τη διάρκεια των αγώνων.

Παράλληλα, ευχαριστεί τους γονείς, οι οποίοι ανέλαβαν τον ρόλο των διαιτητών, συμβάλλοντας στην ομαλή διεξαγωγή των αναμετρήσεων, καθώς και την Ένωση Γονέων για την άρτια διοργάνωση της εκδήλωσης.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
NOTIES DIADROMES_01_170626

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ