Δευτέρα, 22 Ιουνίου, 2026

Βράβευση των εθελοντών του Κοινωνικού Φροντιστηρίου από τον Δήμο Νέας Σμύρνης

Ο Δήμος Νέας Σμύρνης τίμησε τους εθελοντές καθηγητές του Κοινωνικού Φροντιστηρίου σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στον κήπο της Δημοτικής Βιβλιοθήκης, αναγνωρίζοντας την πολύτιμη προσφορά τους στην εκπαίδευση και την κοινωνική συνοχή. Οι εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στον θεσμό προσφέρουν αφιλοκερδώς τον χρόνο και τις γνώσεις τους, στηρίζοντας μαθητές που έχουν ανάγκη ενισχυτικής διδασκαλίας και συμβάλλοντας στην προώθηση της ισότητας των ευκαιριών.

Την εκδήλωση άνοιξε ο Αντιδήμαρχος Παιδείας και Διά Βίου Μάθησης, Γιώργος Γουρναρόπουλος, ο οποίος ευχαρίστησε τους εθελοντές για τη διαρκή στήριξή τους στο έργο του Κοινωνικού Φροντιστηρίου και υπογράμμισε τη σημασία της προσφοράς τους στην εκπαίδευση, την κοινωνική ένταξη και τη στήριξη των νέων ανθρώπων.

Από μαθητές σε δασκάλους προσφοράς

Συνολικά βραβεύτηκαν 32 καθηγητές που διδάσκουν μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου, καθώς και έξι εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στο πρόγραμμα εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας για ενήλικες πρόσφυγες και μετανάστες.

Ξεχωριστή αναφορά έγινε σε αρκετούς εθελοντές οι οποίοι υπήρξαν στο παρελθόν μαθητές του Κοινωνικού Φροντιστηρίου και σήμερα επιστρέφουν ως δάσκαλοι, αποδεικνύοντας έμπρακτα τη δύναμη της αλληλεγγύης και της κοινωνικής ανταπόδοσης.

Ιδιαίτερα θερμό χειροκρότημα απέσπασαν οι εθελόντριες συντονίστριες Ρίτα Λευκαδίτου, Βαγιούλα Τζοβάρα και Ρέα Φλώρου, οι οποίες αποτελούν βασικούς πυλώνες της λειτουργίας του θεσμού.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν εκπρόσωποι της δημοτικής αρχής, της αντιπολίτευσης, δημοτικοί σύμβουλοι και φίλοι του Κοινωνικού Φροντιστηρίου, στέλνοντας μήνυμα στήριξης σε έναν θεσμό που εδώ και χρόνια προσφέρει ουσιαστικό κοινωνικό έργο στην πόλη.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
NOTIES DIADROMES_01_170626

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ