Με σύνθημα «Με το καλό να ανταμώσουμε», ο Μικρασιατικός Σύλλογος Καισαριανής προσκαλεί τα μέλη και τους φίλους του στις εκδηλώσεις για τον Κλήδονα, που θα πραγματοποιηθούν στις 23 και 24 Ιουνίου, αναβιώνοντας ένα από τα πιο αγαπημένα λαϊκά έθιμα του καλοκαιριού.
Την Τρίτη 23 Ιουνίου, μετά την πατινάδα, θα ακολουθήσει αποχαιρετιστήριο γλέντι στα «Ξύλινα» για τις ομάδες του Συλλόγου.
Όσοι ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν μπορούν να προμηθευτούν προσκλήσεις από τα γραφεία του Συλλόγου κάθε Τετάρτη, από τις 7 έως τις 9 το βράδυ, καθώς και από τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου.
Άνοιγμα του Κλήδονα και παραδοσιακό γλέντι
Την Τετάρτη 24 Ιουνίου, μετά το άνοιγμα του Κλήδονα, θα ακολουθήσει παραδοσιακό γλέντι με ζωντανή μουσική και τραγούδι. Στην εκδήλωση συμμετέχουν:
Βιβή Βουτσελά – τραγούδι
Γιάννης Καραμάνης – κιθάρα, λαούτο, τραγούδι
Παύλος Μπατσικούρας – βιολί
Νίκος Μουργελάς – κανονάκι
Αποστόλης Σαμαράς – κρουστά
Κωνσταντίνος Φωτιάδης – ποντιακή λύρα
Αναβιώνοντας το έθιμο του Αϊ-Γιάννη
Ο Μικρασιατικός Σύλλογος Καισαριανής καλεί όλους τους κατοίκους της περιοχής να συμμετάσχουν στη γιορτή, φέρνοντας μαζί τους τα μαγιάτικα στεφάνια τους, ώστε να ανάψει η καθιερωμένη φωτιά του Αϊ-Γιάννη και να αναβιώσει ένα έθιμο που συνδέεται με τη λαϊκή παράδοση, τη συλλογική μνήμη και το αντάμωμα της κοινότητας.
«Σας περιμένουμε… πάρτε τα μαγιάτικα στεφάνια σας και ελάτε να ανάψουμε φωτιά με του Αϊ-Γιάννη τη χάρη!», είναι το μήνυμα – κάλεσμα του Συλλόγου προς το κοινό.



