Δευτέρα, 22 Ιουνίου, 2026

Δενδροφύτευση στον Υμηττό από τον Σύλλογο «Κ.Ε.Φ.Ι.» Αθηνών

Μια ξεχωριστή δράση με έντονο συμβολισμό πραγματοποίησε την Κυριακή 22 Μαρτίου 2026 ο Σύλλογος «Κ.Ε.Φ.Ι.» Αθηνών, διοργανώνοντας δενδροφύτευση στις πλαγιές του Υμηττού.

Η πρωτοβουλία υλοποιήθηκε από την Ομάδα Πενθούντων του Συλλόγου, με μέλη και φίλους του «Κ.Ε.Φ.Ι.» να συναντώνται στις 11:00 το πρωί με έναν κοινό σκοπό: να μετατρέψουν την απώλεια σε δημιουργία και τη μνήμη σε έναν ζωντανό, πράσινο πνεύμονα για την πόλη.

Μέσα από τη συμβολική αυτή δράση, οι συμμετέχοντες απέδωσαν φόρο τιμής στα αγαπημένα τους πρόσωπα, συμβάλλοντας παράλληλα στην ενίσχυση και προστασία του φυσικού περιβάλλοντος.

Η συμβολή της Εθελοντικής Δασοπροστασίας Καισαριανής

Σημαντική ήταν και η συνδρομή της Εθελοντικής Δασοπροστασίας του Δήμου Καισαριανής, τα μέλη της οποίας υποστήριξαν τη δράση με πυροσβεστικό όχημα.

Αμέσως μετά την ολοκλήρωση των φυτεύσεων, πραγματοποιήθηκε το πρώτο πότισμα των νεαρών δέντρων, συμβάλλοντας στην καλύτερη εγκατάστασή τους στο φυσικό περιβάλλον και δίνοντας το πρώτο βήμα ζωής στη νέα αυτή πράσινη παρέμβαση.

Η δενδροφύτευση αποτέλεσε μια πρωτοβουλία που συνέδεσε τη μνήμη, την αλληλεγγύη και την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση, αναδεικνύοντας τη δύναμη της συλλογικής δράσης και της προσφοράς προς την κοινωνία και το φυσικό περιβάλλον.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
NOTIES DIADROMES_01_170626

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ