Σε εορταστικό κλίμα πραγματοποιήθηκε η γιορτή λήξης της αγωνιστικής περιόδου 2025-2026 του Άθλος ΑΟΝΣ Νέας Σμύρνης, συγκεντρώνοντας αθλητές, γονείς, συγγενείς και φίλους του συλλόγου.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι αθλήτριες και οι αθλητές του συλλόγου, στον οποίο λειτουργεί και τμήμα Special Olympics Hellas, παρουσίασαν όσα έμαθαν και κατέκτησαν μέσα στη χρονιά, αποσπώντας το θερμό χειροκρότημα των παρευρισκομένων.
Η εκδήλωση χαρακτηρίστηκε από χαμόγελα, δημιουργικότητα και αγάπη για τον αθλητισμό, με τα παιδιά να βρίσκονται στο επίκεντρο της γιορτής, επιδεικνύοντας τις δεξιότητες και την πρόοδό τους.
Το «παρών» έδωσαν εκπρόσωποι της δημοτικής αρχής της Νέα Σμύρνη, μεταξύ των οποίων ο αντιδήμαρχος Αθλητισμού Θοδωρής Καστόρης, η αντιδήμαρχος Σχολικών Μονάδων και Φιλοζωίας Μαρίνα Δεκούλου και ο δημοτικός σύμβουλος Ανδρέας Τραχίλης.
Με την ολοκλήρωση της εκδήλωσης, αθλητές, προπονητές και γονείς ανανέωσαν το ραντεβού τους για τη νέα αγωνιστική περίοδο, κλείνοντας με τον καλύτερο τρόπο μια ακόμη δημιουργική χρονιά για τον σύλλογο.
Διαβάστε ειδήσεις για τα Νότια Προάστια Αττικής στο Notiesdiadromes.gr
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook


