Με τον πιο μελωδικό και καθηλωτικό τρόπο άνοιξε η αυλαία των φετινών καλοκαιρινών εκδηλώσεων του Δήμου.
Η πλατεία Σουρμένων κατακλύστηκε από χιλιάδες δημότες, οι οποίοι απόλαυσαν μια μοναδική συναυλία της Ελένης Τσαλιγοπούλου, σε ένα μουσικό ταξίδι γεμάτο πάθος, ρυθμό και αληθινό συναίσθημα.
Η αγαπημένη ερμηνεύτρια, πλαισιωμένη από μια νέα, δυναμική ομάδα μουσικών, χάρισε στο κοινό φρέσκιες προσεγγίσεις και ανανεωμένες ενορχηστρώσεις. Οι μελωδίες της γεφύρωσαν κουλτούρες με απόλυτο σεβασμό στην παράδοση, ενώ ιδιαίτερη στιγμή της βραδιάς αποτέλεσε η παρουσίαση των νέων της τραγουδιών από τον δίσκο «Ριγιούνιον» (Reunion) που συνδημιούργησε με τον Κώστα Λειβαδά.
Η εκδήλωση εξελίχθηκε σε μια μεγάλη γιορτή, όπου η μουσική έγινε ζωντανός διάλογος, δημιουργώντας μια σπάνια επικοινωνία ανάμεσα στην καλλιτέχνιδα και τους παρευρισκόμενους.
Ειδήσεις από τον Δήμο Ελληνικού – Αργυρούπολης στο Notiesdiadromes.gr
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook


