Σε αγωνιστική τροχιά βρίσκεται η Ηλιούπολη, καθώς σωματεία και φορείς της πόλης κλιμακώνουν τις αντιδράσεις τους απέναντι στα σχέδια εμπορευματοποίησης της δημόσιας γης.
Μετά την πρώτη λαϊκή συγκέντρωση στο «Χαλικάκι», οι εργαζόμενοι και η νεολαία δίνουν νέο ραντεβού την Πέμπτη 25 Ιουνίου, στις 7:00 μ.μ., διοργανώνοντας πορεία από το «Χαλικάκι» προς το Άγαλμα της «Ειρήνης».
Η αιχμή του δόρατος στρέφεται κατά των πρόσφατων αποφάσεων της δημοτικής αρχής του Στάθη Ψυρρόπουλου. Το Σωματείο Εργαζομένων του Δήμου Ηλιούπολης, μαζί με πληθώρα τοπικών συλλόγων, καταγγέλλει ότι η δημοτική περιουσία οδηγείται σε «μεγάλο ξεπούλημα», αρχής γενομένης από το «Χαλικάκι», εντασσόμενη στους επιχειρηματικούς σχεδιασμούς που επηρεάζουν ολόκληρο το μέτωπο της Αθηναϊκής Ριβιέρας.
Στην ανακοίνωσή τους, οι φορείς κάνουν μια ιστορική αναδρομή, αφήνοντας σαχείς αιχμές για τη διαχρονική στάση των προηγούμενων διοικήσεων (Βαλασσόπουλου, Χατζηδάκη). Κατηγορούν τις κυβερνήσεις για την υπαγωγή 10.119 δημόσιων ακινήτων στο Υπερταμείο (ΕΤΑΔ) κατά την περίοδο των μνημονίων, ανάμεσα στα οποία βρίσκονται 74 εκτάσεις και 21 υποδομές της Ηλιούπολης. Παράλληλα, τονίζουν πως η απόφαση του ΣτΕ το 2020, που ακύρωσε για τυπικούς λόγους αυτή τη μεταβίβαση, δεν αξιοποιήθηκε ποτέ για την οριστική διεκδίκηση της γης.
Εμπνεόμενοι από τους ιστορικούς αγώνες της πόλης πριν από 40 χρόνια, επί δημαρχίας του κομμουνιστή Δημήτρη Κιντή απέναντι στους καταπατητές, το λαϊκό κίνημα της Ηλιούπολης δηλώνει αποφασισμένο να βάλει φρένο στις αντιδραστικές εξελίξεις.
Το κεντρικό σύνθημα παραμένει σαφές και αδιαπραγμάτευτο: έξω το Υπερταμείο από την πόλη και άμεση αξιοποίηση της δημόσιας γης αποκλειστικά για την κάλυψη των κοινωνικών αναγκών των κατοίκων.
Eιδήσεις από τον Δήμο Ηλιούπολης στο Notiesdiadromes.gr
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook


