Δευτέρα, 22 Ιουνίου, 2026

Άγιος Δημήτριος: Χωρίς απογευματινά δρομολόγια σήμερα η Γραμμή Β’ της Δημοτικής Συγκοινωνίας

Αλλαγές στις μετακινήσεις τους θα αντιμετωπίσουν σήμερα, Δευτέρα 22 Ιουνίου, οι επιβάτες της δημοτικής συγκοινωνίας στον Άγιο Δημήτριο.

Σύμφωνα με επίσημη ενημέρωση, η απογευματινή βάρδια στη Γραμμή Β’ (Δημοτικό Στάδιο – Ηλιούπολη) δεν θα πραγματοποιηθεί, καθώς η απουσία οδηγού λόγω ασθένειας κατέστησε αδύνατη την εκτέλεση των προγραμματισμένων δρομολογίων.

Συγκεριμένα, η ανακοίνωση της δημοτική Αρχής αναφέρει: «Σας ενημερώνουμε ότι σήμερα Δευτέρα 22/06 στη Γραμμή Β’ (Δημοτικό Στάδιο – Ηλιούπολη) δεν θα λειτουργήσει η απογευματινή βάρδια της δημοτικής συγκοινωνίας, λόγω ασθένειας οδηγού».

Διαβάστε ειδήσεις για τα Νότια Προάστια Αττικής στο Notiesdiadromes.gr

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
NOTIES DIADROMES_01_170626

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ