Αλλαγές στις μετακινήσεις τους θα αντιμετωπίσουν σήμερα, Δευτέρα 22 Ιουνίου, οι επιβάτες της δημοτικής συγκοινωνίας στον Άγιο Δημήτριο.
Σύμφωνα με επίσημη ενημέρωση, η απογευματινή βάρδια στη Γραμμή Β’ (Δημοτικό Στάδιο – Ηλιούπολη) δεν θα πραγματοποιηθεί, καθώς η απουσία οδηγού λόγω ασθένειας κατέστησε αδύνατη την εκτέλεση των προγραμματισμένων δρομολογίων.
Συγκεριμένα, η ανακοίνωση της δημοτική Αρχής αναφέρει: «Σας ενημερώνουμε ότι σήμερα Δευτέρα 22/06 στη Γραμμή Β’ (Δημοτικό Στάδιο – Ηλιούπολη) δεν θα λειτουργήσει η απογευματινή βάρδια της δημοτικής συγκοινωνίας, λόγω ασθένειας οδηγού».
Διαβάστε ειδήσεις για τα Νότια Προάστια Αττικής στο Notiesdiadromes.gr
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook


