Για τρίτη συνεχή χρονιά πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων της ΕΣΗΕΑ η απονομή των «Βραβείων Διαλόγου και Ένταξης Ελλάδας 2026», μια πρωτοβουλία της ΑΜΚΕ «Γέφυρες Ειρήνης» σε συνεργασία με τη «Religions for Peace Hellas», την ΑΜΚΕ «Σύνεσις Πηγή» και το Κέντρο Νεότητας Ολύμπου.
Η εκδήλωση τίμησε προσωπικότητες από την αυτοδιοίκηση, τη δημοσιογραφία, την εκπαίδευση, την επιχειρηματικότητα και την Εκκλησία, οι οποίοι προάγουν έμπρακτα τη συνύπαρξη και την κοινωνική συνοχή.
Το ξεχωριστό βραβείο που έδωσε η Δέσποινα Κασάπα

Ιδιαίτερη συγκίνηση προκάλεσε η βράβευση στον Τομέα Νεολαίας και Εκπαίδευσης. Η αντιδήμαρχος Κοινωνικών Υπηρεσιών και Ισότητας του Δήμου, Δέσποινα Κασάπα, εκπροσωπώντας τον δήμαρχο Αλίμου, Ανδρέα Κονδύλη, απένειμε το βραβείο στην Σεχέρ Εργκιουντέρ. Πρόκειται για μια νεαρή πρόσφυγα από την Τουρκία η οποία, αφού φοίτησε σε ελληνικό σχολείο, κατάφερε να εισαχθεί στο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Όπως γνωστοποίησε η Δέσποινα Κασάπα στον λογαριασμό της στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, «ο Δήμος Αλίμου στηρίζει σταθερά δράσεις που προωθούν τις αξίες της παιδείας, του σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της αποδοχής της διαφορετικότητας».

Το βραβείο Συμπεριληπτικής Διακυβέρνησης απονεμήθηκε στον δήμαρχο Αθηναίων, Χάρη Δούκα, για το έργο του στην κοινωνική ένταξη προσφύγων. Στον δημοσιογράφο Θωμά Σίδερη δόθηκε το βραβείο ΜΜΕ, ο οποίος αναφέρθηκε στις σύγχρονες ανθρώπινες τραγωδίες που σημαδεύουν Αιγαίο και Έβρο.
Το βραβείο Δικαιοσύνης μοιράστηκαν ο Λευτέρης Παπαγιαννάκης (Ελληνικό Συμβούλιο για τους Πρόσφυγες) και ο ακαδημαϊκός Ηρακλής Μήλλας, στέλνοντας ηχηρό μήνυμα για την καθολικότητα των δικαιωμάτων. Τέλος, το βραβείο Κοινωνικής Αλληλεγγύης έλαβε η Ελένη Πετράκη, το βραβείο Επιχειρηματικότητας ο Πάρις Παπαβασιλείου, ενώ το βραβείο «Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος» απονεμήθηκε στον Αρχιμανδρίτη π. Συνέσιο Βικτωράτο.
Eιδήσεις από τον Δήμο Αλιμο στο Notiesdiadromes.gr
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook


