Τρίτη, 23 Ιουνίου, 2026

Χιλιάδες κόσμου κατέκλυσαν τον Άγιο Δημήτριο στην 1η Λευκή Νύχτα

Μια ξεχωριστή βραδιά, γεμάτη μουσική, παλμό και ζωντάνια, έζησε ο Άγιος Δημήτριος την Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026, με την παρθενική διοργάνωση της «Λευκής Νύχτας» από τον Δήμο.

Η ανταπόκριση των πολιτών ξεπέρασε κάθε προσδοκία, καθώς χιλιάδες κάτοικοι και επισκέπτες κατέκλυσαν τους κεντρικούς δρόμους της πόλης, από το Δημαρχείο έως την Πλατεία Άρη Βελουχιώτη, δημιουργώντας μια πρωτοφανή γιορτινή ατμόσφαιρα.

Η διασκέδαση χτύπησε «κόκκινο» στην κεντρική σκηνή της πλατείας Άρη Βελουχιώτη, όπου η Ρία Ελληνίδου και ο Στέλιος Λεγάκης ξεσήκωσαν το κοινό με τις ερμηνείες τους σε μια μεγάλη συναυλία που κράτησε μέχρι αργά.

Ένα πλούσιο «μενού» δράσεων για μικρούς και μεγάλους

Κατά τη διάρκεια της βραδιάς, η πόλη μετατράπηκε σε ένα μεγάλο υπαίθριο πάρτι. Το πρόγραμμα περιλάμβανε:

  • Συνεχείς μουσικές δράσεις και δυναμικά DJ parties.
  • Παιδικές δραστηριότητες, face painting και εντυπωσιακά bubble shows για τους μικρούς επισκέπτες.
  • Τον διαδραστικό «Τροχό της Τύχης», ο οποίος μοίρασε εκπλήξεις και πλούσια δώρα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι προσφορές των τοπικών καταστημάτων σε δώρα ξεπέρασαν τις 500, ενθουσιάζοντας τους συμμετέχοντες.

Παράλληλα, σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους, οι πολίτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν αναλυτικά τόσο για τη νέα Κάρτα του Δημότη, όσο και για τις τρέχουσες δράσεις και τα προγράμματα του Δήμου.

«Ένεση» στην τοπική αγορά 

Βασικός πυλώνας της διοργάνωσης ήταν η έμπρακτη στήριξη της τοπικής οικονομίας. Τα καταστήματα του Αγίου Δημητρίου συμμετείχαν ενεργά, υποδεχόμενα το καταναλωτικό κοινό με ελκυστικές προσφορές και ειδικές εκπτώσεις, συμβάλλοντας καθοριστικά στην επιτυχία του εγχειρήματος.

Στο πλαίσιο αυτό, ο δήμαρχος Στέλιος Μαμαλάκης καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους στην πρώτη Λευκή Νύχτα, σημειώνοντας ότι «με την πιο γιορτινή διάθεση η πόλη υποδέχεται το καλοκαίρι».

Αναφερόμενος μάλιστα σε μεμονωμένες αντιδράσεις, επεσήμανε ότι μια μικρή μειοψηφία παραμένει προσκολλημένη στα τετριμμένα και δεν επιθυμεί να γίνει ο Άγιος Δημήτριος προορισμός, ξεκαθαρίζοντας ωστόσο ότι η δημοτική αρχή συνεχίζει σταθερά στο δρόμο που έχει χαράξει.

Ο δήμαρχος τόνισε ότι «η εικόνα των κλειστών καταστημάτων αποδεικνύει ότι η τοπική οικονομία χρειάζεται έμπρακτη στήριξη» και δήλωσε ότι η διοίκηση του Δήμου «δεν μπορεί να στέκεται αδιάφορη στα προβλήματα των συμπολιτών μας, συμπληρώνοντας ότι η πόλη αξίζει να χαμογελά με αλληλεγγύη».

Ο Στέλιος Μαμαλάκης εξέφρασε τις θερμές ευχαριστίες του σε όλους όσοι αγκάλιασαν αυτή την πρώτη «Λευκή Νύχτα» και συγκεκριμένα τους κατοίκους, τους επισκέπτες, τους επαγγελματίες και καταστηματάρχες της πόλης, τους αντιδημάρχους, τους εργαζόμενους του Δήμου, τους εθελοντές, καθώς και τους καλλιτέχνες που συνέβαλαν καθοριστικά στην άρτια διεξαγωγή της εκδήλωσης.

«Η επιτυχία της διοργάνωσης απέδειξε περίτρανα ότι ο Άγιος Δημήτριος μπορεί να ενώνει, να δημιουργεί, να γιορτάζει και να στηρίζει έμπρακτα την τοπική του αγορά και οικονομία», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Μαμαλάκης. Την ευθύνη της Λευκής Νύχτας είχε η αντιδήμαρχος Παιδείας και Πολιτιστικής Ανάπτυξης  Αγγελική Σαραβελάκη. Σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους πραγματοποιήθηκε ενημέρωση, τόσο για την κάρτα του δημότη, όσο και για τις δράσεις και τα προγράμματα του Δήμου.

Διαβάστε ειδήσεις για τα Νότια Προάστια Αττικής στο Notiesdiadromes.gr

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
NOTIES DIADROMES_01_170626

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ