Με τη δεύτερη και τελευταία συναυλία ολοκληρώνεται η ετήσια μουσική γιορτή των Τμημάτων πιάνου, αρμονίου και κιθάρας του Δήμου Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης, την Τετάρτη 24 Ιουνίου στις 20:00, στο Πολιτιστικό Κέντρο «Ιωνία» στη Βούλα.
Η εκδήλωση αποτελεί το επιστέγασμα μιας σειράς δύο συναυλιών, μέσα από τις οποίες περίπου 150 παιδιά και ενήλικες μαθητές παρουσιάζουν τη μουσική τους πρόοδο, ερμηνεύοντας έργα Ελλήνων και ξένων συνθετών, από το κλασικό έως το σύγχρονο ρεπερτόριο.
Η πρώτη συναυλία και η μουσική διαδρομή της χρονιάς
Η πρώτη συναυλία πραγματοποιήθηκε με μεγάλη συμμετοχή την Τετάρτη 17 Ιουνίου στην παραλία του λιμανιού της Βάρκιζας, δίνοντας την ευκαιρία στους μαθητές να παρουσιάσουν το αποτέλεσμα της δημιουργικής τους πορείας κατά τη διάρκεια της χρονιάς, μέσα από ένα πλούσιο πρόγραμμα μουσικών έργων.
Τα μουσικά τμήματα λειτουργούν υπό την καθοδήγηση των καθηγητών Φελίνας Αθανασοπούλου, Χριστίνας Δάβαρη, Δημήτρη Καρούσου και Χρήστου Κατούνα, οι οποίοι συμβάλλουν διαχρονικά στην καλλιέργεια της μουσικής παιδείας και της δημιουργικής έκφρασης των συμμετεχόντων.
Η είσοδος στη συναυλία είναι ελεύθερη και ο Δήμος καλεί το κοινό να παρακολουθήσει την εκδήλωση και να στηρίξει την προσπάθεια μαθητών και εκπαιδευτικών των μουσικών τμημάτων.
Διαβάστε ειδήσεις για τα Νότια Προάστια Αττικής στο Notiesdiadromes.gr
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook



