Τετάρτη, 24 Ιουνίου, 2026

Μεγάλη επιτυχία στην πρεμιέρα της 1ης Ανθοκομικής Έκθεσης – Πλήθος κόσμου στη συναυλία του Δημήτρη Σταρόβα

Με εντυπωσιακή συμμετοχή του κοινού και σε κλίμα γιορτής πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026 η επίσημη έναρξη της 1ης Ανθοκομικής Έκθεσης του Δήμου Μοσχάτου – Ταύρου.

Η νέα αυτή πρωτοβουλία της δημοτικής Αρχής φιλοδοξεί να εξελιχθεί σε έναν ετήσιο θεσμό που παντρεύει την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση με τον πολιτισμό και την εκπαίδευση.

Από τις πρώτες κιόλας ώρες, η έκθεση προσέλκυσε εκατοντάδες επισκέπτες κάθε ηλικίας. Οι πολίτες είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στους πολύχρωμους χώρους, να ενημερωθούν για το αστικό πράσινο, ενώ οι μικροί επισκέπτες διασκέδασαν με face painting, μασκότ και ένα φαντασμαγορικό Bubble Show.

Η πρώτη ημέρα κορυφώθηκε με τη μεγάλη συναυλία του Δημήτρη Σταρόβα και των Starovas Band, οι οποίοι ξεσήκωσαν το κοινό με το rock πρόγραμμα «STAR OVATION – Το Rock που δεν ξεχάσαμε».

Ποιοι έδωσαν το «παρών»

Την εκδήλωση άνοιξε με χαιρετισμό του ο δήμαρχος Μοσχάτου – Ταύρου, Ανδρέας Ευθυμίου, ο οποίος εξέφρασε την ικανοποίησή του για την ανταπόκριση των δημοτών.

Στην πρεμιέρα έδωσαν το «παρών» ο υφυπουργός Εσωτερικών Βασίλης Σπανάκης, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, αντιδήμαρχοι, μέλη της Δημοτικής Αρχής, ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου, καθώς και εκπρόσωποι τοπικών φορέων, επιβεβαιώνοντας τη σημασία της διοργάνωσης για την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής στην πόλη.

Το πρόγραμμα των επόμενων ημερών

Η έκθεση συνεχίζεται με πλούσιες παράλληλες δράσεις. Ακολουθεί το πρόγραμμα για σήμερα και αύριο:

Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

10:30 – 12:00 | «Οι Μικροί Κηπουροί» (Εκπαιδευτικό Περίπτερο): Βιωματικό εργαστήρι με αφήγηση παραμυθιών για τη φύση και τα βότανα. Τα παιδιά θα φυτέψουν αρωματικά φυτά και θα πάρουν το δικό τους γλαστράκι στο σπίτι.

18:30 – 20:30 | Παρουσίαση Βιβλίου: Το έργο «Το βιολί που ήθελε να τραγουδάει» της Ισαβέλλας Τηλεμάχου παρουσιάζεται από τη συγγραφέα και σύμβουλο ψυχικής υγείας Στεφανία Ρουλάκη.

19:30 – 20:30 | Μουσικοαφηγηματική Παράσταση: Η ομάδα «Σουσουράδες» παρουσιάζει το διαδραστικό δρώμενο «Μετρώ της φύσης τις πληγές και τις γιατροπορεύω» με θεατρικά στοιχεία και τραγούδια.

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

10:30 – 12:00 | «Οι Μικροί Κηπουροί» (Εκπαιδευτικό Περίπτερο): Δεύτερος κύκλος των περιβαλλοντικών δράσεων για τους μικρούς φίλους.

19:30 – 20:30 | Διπλή Παρουσίαση Βιβλίων: Παρουσίαση των βιβλίων «Η Πράσινη Βασίλισσα» του Γιώργου Χλούπη και «Ο μυστικός κήπος της Μυρτώς» της Ντένιας Παπαδάτου-Κοντού, από τη Στεφανία Ρουλάκη.

Η 1η Ανθοκομική Έκθεση θα παραμείνει ανοιχτή έως και την Κυριακή 28 Ιουνίου 2026.

Ωράριο Λειτουργίας: Καθημερινά 10:30 π.μ. – 20:30 μ.μ.

Είσοδος: Ελεύθερη για όλους.

Διαβάστε ειδήσεις για τα Νότια Προάστια Αττικής στο Notiesdiadromes.gr

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
NOTIES DIADROMES_02_240626

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ