Ο Δήμος Αγίου Δημητρίου ενημερώνει τους δημότες ότι από την Τετάρτη 24 Ιουνίου έως και την Παρασκευή 26 Ιουνίου δεν θα πραγματοποιούνται τα απογευματινά δρομολόγια της γραμμής Β’ της Δημοτικής Συγκοινωνίας, η οποία εξυπηρετεί τη διαδρομή Δημοτικό Στάδιο – Ηλιούπολη.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του Δήμου, η προσωρινή αναστολή της απογευματινής βάρδιας οφείλεται σε προγραμματισμένες άδειες των οδηγών.
Η κανονική λειτουργία της γραμμής αναμένεται να αποκατασταθεί μετά το πέρας της συγκεκριμένης περιόδου.
Διαβάστε ειδήσεις για τα Νότια Προάστια Αττικής στο Notiesdiadromes.gr
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook


