Σε μια αυστηρή δικαστική απόφαση οδήγησε η προσφυγή του δημάρχου Ελληνικού – Αργυρούπολης, Γιάννη Κωνσταντάτου, στη δικαιοσύνη.
Ειδικότερα, το Πλημμελειοδικείο Αθηνών έκρινε ένοχο τον διαχειριστή της ιστοσελίδας notia24.press, επιβάλλοντάς του ποινή φυλάκισης 16 μηνών για συκοφαντική δυσφήμηση. Η απόφαση εκδόθηκε μετά από μια πολύωρη και εξαντλητική ακροαματική διαδικασία.
Την είδηση έκανε γνωστή ο ίδιος ο Γιάννης Κωνσταντάτος μέσα από σχετικό βίντεο που ανάρτησε στους προσωπικούς του λογαριασμούς στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.
Όπως χαρακτηριστικά υπογράμμισε ο δήμαρχος, ο καταδικασθείς είχε εξαπολύσει μέσω της ιστοσελίδας του σωρεία ψευδών λιβελογραφημάτων, στοχεύοντας ευθέως το ήθος, την προσωπικότητά του, αλλά και τη χρηστή διοίκηση του Δήμου.
Το επόμενο στάδιο των νομικών ενεργειών
Ο Γιάννης Κωνσταντάτος ξεκαθάρισε πως η δικαστική μάχη δεν σταματά εδώ, καθώς προαναγγέλλει την κατάθεση αγωγής αποζημίωσης, αλλά και προσφυγές σε όλες τις αρμόδιες Αρχές. Στόχος του είναι να ελεγχθούν πλήρως οι φάκελοι και οι διαγωνισμοί που έχει αναλάβει στο παρελθόν η εταιρεία του διαχειριστή σε αυτοδιοικητικό επίπεδο, αφήνοντας σαφείς και ξεκάθαρες αιχμές για εμπλοκή και άλλων προσώπων.
Παράλληλα, ο δήμαρχος έστειλε ένα αυστηρό μήνυμα προς όσους κρύβονται πίσω από απειλητικά μηνύματα, emails και συκοφαντικά δημοσιεύματα, κάνοντας λόγο για μια «λυσσαλέα προσπάθεια πολιτικής του εξόντωσης».
Σημείωσε, μάλιστα, πως γνωρίζει την ταυτότητά τους και πως σύντομα θα τους ξεσκεπάσει. Κλείνοντας την τοποθέτησή του, εξέφρασε τις θερμές του ευχαριστίες προς τον δικηγόρο του, Δημήτρη Αβαρκιώτη, για τη νικηφόρα έκβαση της δίκης, ξεκαθαρίζοντας πως θα συνεχίσει να οδηγεί στην Δικαιοσύνη οποιονδήποτε επιχειρεί να σπιλώσει το έργο της δημοτικής Αρχής.
Ειδήσεις από τον Δήμο Ελληνικού – Αργυρούπολης στο Notiesdiadromes.gr
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook


