Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι καλοκαιρινές αθλητικές εκδηλώσεις του Δήμου Ελληνικού – Αργυρούπολης, σηματοδοτώντας τη λήξη της φετινής σεζόν.
Το πρόγραμμα περιελάμβανε μια εντυπωσιακή παράσταση ρυθμικής και ενόργανης γυμναστικής, τους καλοκαιρινούς κολυμβητικούς αγώνες στο Δημοτικό Κολυμβητήριο, καθώς και ένα δυναμικό τουρνουά τένις για όλες τις ηλικίες.

Με περισσότερους από 4.000 συμμετέχοντες στα δημοτικά προγράμματα καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, ο δήμαρχος της πόλης Γιάννης Κωνσταντάτος τόνισε τη συνεχή επένδυση της διοίκησης στις αθλητικές υποδομές. Μάλιστα, σύμφωνα με στοιχεία του «e-Kouros», ο Δήμος πρωτοστατεί στη Νότια Αθήνα σε αθλήματα και αδειοδοτημένες εγκαταστάσεις.
Ο εντεταλμένος Σύμβουλος Αθλητισμού, Βαγγέλης Νικοθόδης, μετέφερε τη δέσμευση της δημοτικής Αρχής για διαρκή στήριξη του κλάδου, ενώ εκφράστηκαν θερμές ευχαριστίες σε αθλητές, προπονητές και εργαζόμενους. Το αθλητικό ραντεβού ανανεώθηκε για τον Σεπτέμβριο με νέο πρόγραμμα δράσεων.
Ειδήσεις από τον Δήμο Ελληνικού – Αργυρούπολης στο Notiesdiadromes.gr
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook


