Παρασκευή, 26 Ιουνίου, 2026

ΣΠΑΥ: Επανεκλογή του Ισίδωρου Μάδη στην προεδρία

Νέος αντιπρόεδρος ο Μ. Μπαντής, γ.γ. ο Β. Σιαμάνης και αναπληρωματικό μέλος η Χρ Σερέτη

Την επανεκλογή του Ισίδωρου Μάδη στην προεδρία του Συνδέσμου Προστασίας και Ανάπτυξης Υμηττού (ΣΠΑΥ) αποφάσισε το Διοικητικό Συμβούλιο του φορέα. Στις εκλογές της 25ης Ιουνίου, ο δήμαρχος Παιανίας έλαβε συνολικά 13 ψήφους επί των 19 παρόντων.

Νέος αντιπρόεδρος εξελέγη ο δημοτικός σύμβουλος Βύρωνα Μιλτιάδης Μπαντής, λαμβάνοντας 16 ψήφους επί 17 παρόντων. Καθήκοντα γενικού γραμματέα αναλαμβάνει ο Βασίλης Σιαμάνης από τον Δήμο Παπάγου – Χολαργού (13 ψήφοι επί 15 παρόντων), με αναπληρωματικό μέλος τη δημοτική σύμβουλο της Ηλιούπολης, Χριστίνα Σερέτη.

Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΠAY
Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΠAY
Οι δηλώσεις

«Το μήνυμα από την εκλογική διαδικασία είναι ξεκάθαρο: Ο ΣΠΑΥ προχωρά μπροστά, με ενότητα, συνέχεια και κοινό στόχο την ακόμη πιο ισχυρή προστασία του Υμηττού. Αφήνουμε πίσω μας ό,τι μας χώρισε και συνεχίζουμε όλοι μαζί, με σχέδιο, συνεργασία και ευθύνη, για να πάμε τον Σύνδεσμο ακόμη πιο ψηλά», δήλωσε ο Ισ. Μάδης.

Από την πλευρά του, ο Μ. Μπαντής ανέφερε: «Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή αλλά και μεγάλη ευθύνη η ανάληψη της θέσης του Αντιπροέδρου του ΣΠΑΥ. Ενώνουμε δυνάμεις, ώστε ο Υμηττός να παραμείνει πράσινος, ασφαλής και ανθεκτικός, με τον Σύνδεσμο να συνεχίζει να διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην προστασία του».

«Το μήνυμα της επανεκλογής μου ως γενικού γραμματέα είναι ξεκάθαρο: ενωμένοι, με σχέδιο και επιμονή, συνεχίζουμε για να κρατήσουμε τον Υμηττό ζωντανό και να ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο τον ρόλο του ΣΠΑΥ προς όφελος των πολιτών και του περιβάλλοντος», υπογράμμισε ο Β. Σιαμάνης.

Κατά την εκλογική διαδικασία παρόντες ήταν ο δήμαρχος Αγίας Παρασκευής, Γιάννης Μυλωνάκης και ο αντιδήμαρχος Μάκης Τάρλας, ο δήμαρχος Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης Γρηγόρης Κωνσταντέλλος και ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου της περιοχής, Νικόλαος Ψαλλίδας, ο δήμαρχος Βύρωνα Αλέξιος Σωτηρόπουλος και ο δημοτικός σύμβουλος Μίλτος Μπαντής, ο δήμαρχος Ελληνικού – Αργυρούπολης Γιάννης Κωνσταντάτος και ο αντιδήμαρχος Βασίλης Κρητικός, ο αντιδήμαρχος Ζωγράφου Παναγιώτης Γκρέκας, ο δήμαρχος Ηλιούπολης Στάθης Ψυρρόπουλος, ο αντιδήμαρχος Χρήστος Καλαρρύτης κι η δημοτική σύμβουλος Χριστίνα Σερέτη, η αντιδήμαρχος Καισαριανής Μαρία Αραχωβίτη, ο αντιδήμαρχος Κρωπίας, Θεόδωρος Γρίβας, ο δήμαρχος Παιανίας Ισίδωρος Μάδης, οι αντιδήμαρχοι Παπάγου – Χολαργού Μιχάλης Τράκας και Βασίλης Σιαμάνης, ο δήμαρχος Δάφνης – Υμηττού Νίκος Τσιλίφης και ο αντιδήμαρχος Μαρκοπούλου – Μεσογαίας Ιωάννης Αϊδινιώτης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
NOTIES DIADROMES_02_240626

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ