Σάββατο, 27 Ιουνίου, 2026

Εντυπωσίασε η γιορτή λήξης του Τομέα Χορού με τρεις κατάμεστες παραστάσεις

Με απόλυτη επιτυχία και μέσα σε κλίμα μεγάλου ενθουσιασμού ολοκληρώθηκε η γιορτή λήξης του Τομέα Χορού του Δήμου Αγίου Δημητρίου. Η αυλαία της φετινής εκπαιδευτικής χρονιάς έπεσε με τρεις ξεχωριστές παραστάσεις υπό τον γενικό τίτλο «Μια φορά κι έναν χορό», οι οποίες απέσπασαν το θερμό χειροκρότημα εκατοντάδων δημοτών που κατέκλυσαν το θέατρο.

Στη σκηνή παρουσιάστηκαν ευφάνταστες χορογραφίες από όλα τα τμήματα, με τους συμμετέχοντες να ξεδιπλώνουν το ταλέντο, το πάθος και τη συστηματική δουλειά που πραγματοποιήθηκε καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

«Ο χορός γράφει στη γη αυτό που θέλει να πει η ψυχή σου»

Στον χαιρετισμό της, η αντιδήμαρχος Παιδείας και Πολιτιστικής Ανάπτυξης, Αγγελική Σαραβελάκη, μετέφερε το ευχαριστήριο μήνυμα του Δημάρχου προς τα παιδιά και τους γονείς, ενώ στάθηκε ιδιαίτερα στην αξία της προσπάθειας: «Με τον χορό γράφεις στη γη αυτό που θέλει να πει η ψυχή σου.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές, στους καθηγητές, στους συντελεστές των παραστάσεων και φυσικά στην Καλλιτεχνική Διευθύντρια, Ντορίνα Καλεθριανού, για το άρτιο αποτέλεσμα. Η εντυπωσιακή προσέλευση του κοινού επιβεβαιώνει με τον καλύτερο τρόπο τη δυναμική και την αξία του έργου που επιτελείται στον Τομέα Χορού».

Παράλληλα, η Αντιδήμαρχος εξέφρασε τα συγχαρητήριά της στο διδακτικό προσωπικό και συγκεκριμένα στους καθηγητές:

  • Λυδία Διώχνου
  • Μυρτώ Κίτεμε
  • Ελένη Χατζή
  • Ταξιάρχη Βασιλάκο
  • Κωνσταντίνα Δημητριάδου

Η δημοτική Αρχή εξέφρασε τις θερμές της ευχαριστίες προς όλους τους συμμετέχοντες, τις οικογένειές τους που στηρίζουν ενεργά αυτή την προσπάθεια, καθώς και το κοινό που αγκάλιασε τις εκδηλώσεις, ανανεώνοντας το ραντεβού για τη νέα δημιουργική χρονιά.

Διαβάστε ειδήσεις για τα Νότια Προάστια Αττικής στο Notiesdiadromes.gr

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook

Προηγούμενο άρθρο

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
NOTIES DIADROMES_02_240626

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ