Δευτέρα, 22 Ιουνίου, 2026

Χρηματοδότηση 4,9 εκατ. ευρώ για την ανάπλαση των πλατειών του Δήμου

Μετά την έγκριση 4,2 εκατ. ευρώ για την ηλεκτροκίνηση μέσω του Προγράμματος “Αντώνης Τρίτσης”, ο Δήμος Ελληνικού Αργυρούπολης εξασφάλισε νέα χρηματοδότηση ύψους 4,9 εκατ. ευρώ για τη συνολική ανάπλαση των κεντρικών πλατειών της πόλης και της νησίδας της Λεωφόρου Κύπρου από το ίδιο χρηματοδοτικό πρόγραμμα ανάπτυξης των ΟΤΑ της χώρας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
NOTIES DIADROMES_01_170626

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ