Δευτέρα, 22 Ιουνίου, 2026

Ταξίδι μέσα από τον φακό της Φωτογραφικής Ομάδας Καισαριανής

Ένα φωτογραφικό ταξίδι σε διαφορετικές «γειτονιές» του κόσμου παρουσιάζει φέτος το Τμήμα Φωτογραφίας του Πολιτιστικού Κέντρου Καισαριανής, μέσα από την ετήσια έκθεσή του που εγκαινιάστηκε το περασμένο Σάββατο στον εκθεσιακό χώρο του Δημαρχείου.

Την επιμέλεια και διδασκαλία της έκθεσης έχει ο Νίκος Σιδέρης, ο οποίος παρουσίασε έργα των συμμετεχόντων που αποτυπώνουν τη φετινή δημιουργική πορεία του τμήματος.

«Αναντικατάστατο εφόδιο» η πρόσβαση στον πολιτισμό

Χαιρετίζοντας την εκδήλωση, η αντιδήμαρχος Μαρία Αραχωβίτη στάθηκε στη σημασία της δωρεάν πρόσβασης στην τέχνη και τον πολιτισμό, τονίζοντας ότι αποτελεί «αναντικατάστατο εφόδιο για τους νέους ανθρώπους», ιδιαίτερα σε μια εποχή όπου, όπως ανέφερε, ο πολιτισμός συχνά αντιμετωπίζεται ως εμπόρευμα.

Από την πλευρά του, ο Νίκος Σιδέρης εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη φετινή έκθεση, σημειώνοντας ότι παρατηρείται αισθητή ποσοτική και ποιοτική αναβάθμιση σε σχέση με την περσινή διοργάνωση.

Έως τις 5 Ιουνίου η έκθεση

Η έκθεση θα παραμείνει ανοιχτή για το κοινό έως τις 5 Ιουνίου και είναι επισκέψιμη καθημερινά από τις 09:00 έως τις 21:00 στον εκθεσιακό χώρο του Δημαρχείου Καισαριανής.

Με τα εγκαίνια της έκθεσης ολοκληρώνεται ο κύκλος των φετινών εκδηλώσεων των τμημάτων του Πολιτιστικού Κέντρου.

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν, εκ μέρους της «Ενωμένης Καισαριανής», η δημοτική σύμβουλος Σταυρούλα Καμπάκα, καθώς και ο επικεφαλής της «Ανυπόταχτης Καισαριανής» Μιχάλης Μιλτσακάκης.

Ειδήσεις από τον Δήμο Καισαριανής στο amarysianotia.gr

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
NOTIES DIADROMES_01_170626

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ