Συνεχίζεται ο εξωραϊσμός του εξωτερικού περιβάλλοντος μπροστά από το εστιατόριο στην Πολυτεχνειούπολη, με τη διαμόρφωση επιπλέον παρτεριών και φύτευση βλάστησης εξωτερικού χώρου, δημιουργώντας ένα καλαίσθητο και ελκυστικό περιβάλλον για όλη την Πολυτεχνειακή κοινότητα, αλλά κύρια για τους φοιτητές.
Η διοίκηση του Ιδρύματος, σε σχετική ανακοίνωσή της αναφέρει μεταξύ άλλων ότι «κάνουμε ότι είναι δυνατόν για την εν γένει βελτίωση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος. Η διατήρηση, όμως, αυτού, είναι ευθύνη και υποχρέωση όλων μας».
Ειδήσεις από του Ζωγράφου στο Notiosorizontas.gr
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook




