Δευτέρα, 22 Ιουνίου, 2026

Εκδήλωση για τα 82 χρόνια από τη Μάχη του ΕΛΑΣ Καισαριανής

Μία εκδήλωση τιμής και μνήμης για τα 82 χρόνια από τη Μάχη του ΕΛΑΣ Καισαριανής διοργανώνουν οι Οργανώσεις Καισαριανής του ΚΚΕ και της ΚΝΕ και το Παράρτημα Καισαριανής της ΠΕΑΕΑ – ΔΣΕ.

Η εκδήλωση είναι προγραμματισμένη για την Κυριακή 14 Ιουνίου και ώρα 11:00, στο Μνημείο των «7».

«Τιμάμε τους αγωνιστές της Εθνικής Αντίστασης που έπεσαν ηρωικά στη μάχη με τους γερμανοτσολιάδες στους πρόποδες του Υμηττού και όλους τους πεσόντες αγωνιστές της πόλης μας», σημειώνουν τα μέλη των παραρτημάτων.

Αξίζει να σημειωθεί πως για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτλων, πούλμαν θα αναχωρήσουν στις 10:30 από τη συμβολή Εθνικής Αντίστασης και Λυδίας.

Η Μάχη της Καισαριανής

Η Μάχη της Καισαριανής υπήρξε μια από τις πιο ηρωικές σελίδες της Εθνικής Αντίστασης ενάντια στη γερμανική κατοχή. Αποτέλεσε το αποκορύφωμα της δράσης του ΕΛΑΣ (Ελληνικός Λαϊκός Απελευθερωτικός Στρατός), όταν η αδάμαστη συνοικία μετατράπηκε σε πεδίο σύγκρουσης με τις δυνάμεις Κατοχής.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
NOTIES DIADROMES_01_170626

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ