Σε μια ριζική αλλαγή στρατηγικής προχωρά ο Δήμος, βάζοντας οριστικό τέλος στην πολυετή κακή πρακτική των πρόχειρων μπαλωμάτων στους δρόμους της πόλης. Όπως ανακοίνωσε ο δήμαρχος, Γιώργος Παπανικολάου, τίθεται σε εφαρμογή ένα εκτεταμένο πρόγραμμα καθολικών ασφαλτοστρώσεων, το οποίο όμως πλέον υλοποιείται με απόλυτο συντονισμό, αμέσως μετά την ολοκλήρωση των εργασιών από τις εταιρείες κοινής ωφέλειας.
«Για χρόνια ολόκληρα, η κατάσταση θύμιζε το παραλλαγμένο “ο δικός μας ο δρόμος από άλλους ξηλώθηκε”. Όχι πια!», τόνισε χαρακτηριστικά ο Γιώργος Παπανικολάου. Ο Δήμος ξεριζώνει τη λογική τού «σκάβω, περνάω σωλήνες ή οπτικές ίνες και μπαλώνω πρόχειρα», προστατεύοντας μεθοδικά τη δημοτική περιουσία.
Συντονισμός με εταιρείες και επικοινωνία «πόρτα – πόρτα»
Βασική επιδίωξη της δημοτικής αρχής είναι να κλείνει κάθε εκκρεμότητα με τους οργανισμούς (Φυσικό Αέριο, ΕΥΔΑΠ, ΔΕΔΔΗΕ) πριν πέσει η νέα άσφαλτος. Μάλιστα, στην Άνω Γλυφάδα προηγήθηκε μια πρωτοποριακή ενημέρωση «πόρτα-πόρτα» σε 25 δρόμους, ώστε οι κάτοικοι να προλάβουν να συνδεθούν με το δίκτυο φυσικού αερίου.

Το αποτέλεσμα δικαίωσε τη στρατηγική αναμονής: στην οδό Ιθάκης πραγματοποιήθηκαν 42 νέες συνδέσεις πριν το στρώσιμο του δρόμου. Αν είχε προηγηθεί η άσφαλτος, ο νέος δρόμος θα είχε ήδη καταστραφεί σε 42 διαφορετικά σημεία.
Ήδη ολοκληρώθηκε η ασφαλτόστρωση στην οδό Τσιτσάνη (ύψος Γκολφ), ενώ ακολουθεί το εναπομείναν τμήμα της Λαζαράκη, με τη χρηματοδότηση της Περιφέρειας Αττικής. Στη συνέχεια, τα συνεργεία ανεβαίνουν στην Άνω Γλυφάδα, ξεκινώντας από την οδό Δερβενακίων —όπου ολοκληρώθηκε και μεγάλη τεχνική παρέμβαση στη ρεματιά— και συνεχίζοντας στις οδούς Ιθάκης, Ήβης και Τεμπών.
Η διοίκηση του Δήμου ξεκαθαρίζει ότι ο σχεδιασμός εξαρτάται από τις πρόδρομες εργασίες των εταιρειών, με μοναδικό σκοπό την αποφυγή του απαράδεκτου «ράβε – ξήλωνε».


