Δευτέρα, 22 Ιουνίου, 2026

Γιορτή μπάσκετ στον Πρωτέα Βούλας – Έπεσε η αυλαία στο 32ο Εσωτερικό Τουρνουά

Σε εορταστικό κλίμα και με πλήθος κόσμου ολοκληρώθηκε την Κυριακή 7 Ιουνίου το 32ο Εσωτερικό Τουρνουά του Α.Ε.Ο. Πρωτέα Βούλας «Αγγέλα Μικεδάκη», με την καθιερωμένη γιορτή και τελετή λήξης, παρουσία του δημάρχου της πόλης Γρηγόρη Κωνσταντέλλου.

Το τουρνουά, που αποτελεί πλέον θεσμό για τον σύλλογο, συγκέντρωσε για ακόμη μία χρονιά παιδιά, γονείς, προπονητές και μέλη της οικογένειας του Πρωτέα, προσφέροντας όμορφες στιγμές μέσα από το αγαπημένο άθλημα του μπάσκετ.

Ο Σύλλογος εξέφρασε τις ευχαριστίες του σε όλα τα παιδιά και τους γονείς για τη συμμετοχή τους, καθώς και στους προπονητές, τη διοίκηση και όλους όσοι συνέβαλαν στην άρτια διεξαγωγή του τουρνουά.

Όπως σημειώνεται, για ακόμη μία χρονιά το Εσωτερικό Τουρνουά πραγματοποιήθηκε με επιτυχία, δίνοντας την ευκαιρία σε μικρούς και μεγάλους να απολαύσουν το άθλημα και να ζήσουν όμορφες στιγμές εντός και εκτός γηπέδου.

Ραντεβού την επόμενη χρονιά

Με το σύνθημα «Μια ομάδα, μια οικογένεια», ο Πρωτέας Βούλας ανανέωσε το ραντεβού του με το κοινό και τους αθλητές για το επόμενο εσωτερικό τουρνουά της νέας χρονιάς.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
NOTIES DIADROMES_01_170626

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ