Δευτέρα, 22 Ιουνίου, 2026

«Εβδομάδα Υγείας» με 500 δωρεάν ραντεβού στον Δήμο 3B

Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά η «Εβδομάδα Υγείας» που διοργάνωσε ο Δήμος Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης, η οποία πραγματοποιήθηκε από τις 25 έως τις 29 Μαΐου στην Αίθουσα «Ιωνία».

Η δράση, που έχει πλέον καθιερωθεί ως θεσμός για την τοπική κοινωνία, ανέδειξε για ακόμη μία φορά τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης ενημέρωσης σε ζητήματα υγείας.

Δωρεάν εξετάσεις σε 17 ιατρικές ειδικότητες

Συνολικά πραγματοποιήθηκαν 500 ραντεβού σε 17 διαφορετικές ιατρικές ειδικότητες, με τους συμμετέχοντες ιατρούς να εξυπηρετούν κατά μέσο όρο περίπου 25 πολίτες ο καθένας. Οι δημότες είχαν τη δυνατότητα να λάβουν δωρεάν προληπτικές εξετάσεις, ιατρική αξιολόγηση και συμβουλευτική υποστήριξη.

Η δράση υλοποιήθηκε με τη συμμετοχή διακεκριμένων ιατρών και επιστημόνων υγείας:

  • Αφεντούλης Φώτης (Ακτινολόγος)
  • Ελ Ντέικ Ελίνα (Παθολόγος – Διαβητολόγος)
  • Ζολώτας Κων/νος (Πλαστικός Χειρουργός)
  • Κωνσταντίνου Κατερίνα (Λογοθεραπεύτρια)
  • Μόσχος Λουκάς – Κατσαρός Κων/νος (ΩΡΛ)
  • Mediterraneo Hospital (TRIPLEX)
  • Μπρούντζος Ηλίας
  • Γκέκας Χρήστος
  • Medi Lab (Μικροβιολογικό)
  • Παπαδημητρίου Γεώργιος (Ορθοπεδικός)
  • Ποντικάκης Νικόλαος (Καρδιολόγος)
  • Σκοπελίτης Ηλίας (Παθολόγος)
  • Τριανταφύλλου Διονύσιος (Οφθαλμίατρος)
  • Τσιζάνου Φερνάντο (Γεν. Χειρουργός – Πρωκτολόγος)
  • Τσιλιμίγκρα Φρόσω (Διατροφολόγος)
  • Φιολάκη Αηδονιώ (Νευρολόγος)
  • Φώτας Θωμάς (Δερματολόγος)
  • Χατζηπέτρου Αλεξία (Αλλεργιολόγος)
  • Χρυσανθοπούλου Ελένη (Γαστρεντερολόγος)
Πρώτη συμμετοχή φορέα ψυχικής υγείας

Η φετινή διοργάνωση περιλάμβανε για πρώτη φορά και τη συμμετοχή του συνεργαζόμενου φορέα υποστήριξης ψυχικής υγείας Θάλπος – Ψυχική Υγεία, με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των πολιτών γύρω από την ψυχική υγεία και την ποιότητα ζωής.

Εκπρόσωποι του φορέα διέθεσαν ενημερωτικό υλικό και παρείχαν πληροφορίες για τις υπηρεσίες και τις δράσεις του, ενισχύοντας την ολιστική προσέγγιση της υγείας που προωθεί η διοργάνωση.

«Η “Εβδομάδα Υγείας” αποτελεί πλέον έναν καθιερωμένο θεσμό για τον Δήμο Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην προαγωγή της πρόληψης, της ενημέρωσης και της φροντίδας της υγείας των πολιτών. Ο Δήμος θα συνεχίσει να υλοποιεί δράσεις που ενισχύουν την προστασία της δημόσιας υγείας και προάγουν τη διαρκή βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων», σημείωσε χαρακτηριστικά η δημοτική Αρχή του Δήμου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
NOTIES DIADROMES_01_170626

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ