Τροχαίο δυστύχημα σημειώθηκε γύρω στις 03:00 τα ξημερώματα της Τετάρτης, στην συμβολή των οδών Αττάλου και Αγίου Δημητρίου με θύμα έναν 57χρονο.
Η μηχανή του 57χρονου συγκρούστηκε με φορτηγό με αποτέλεσμα να πέσει από το δίκυκλο και να καταλήξει κάτω από το βαρύ όχημα.
Ο 57χρονος μεταφέρθηκε στο «Λαϊκό» όπου παρά τον αγώνα που έδωσαν οι γιατροί του, υπέκυψε στα τραύματά του.
Το θύμα, πατέρας 3 παιδιών, εργαζόταν ως υπάλληλος καθαριότητας στον δήμο του Αγίου Δημητρίου.
Τη στιγμή του τροχαίου, μετέβαινε στην υπηρεσία του για να πιάσει βάρδια.
Ο δήμαρχος Αγίου Δημητρίου Στέλιος Μαμαλάκης, στο συλληπητήριο μήνυμά του, ανέφερε: «Με βαθύτατη θλίψη αποχαιρετούμε τον Ηλία Πιερράτο, έναν εξαίρετο εργαζόμενο της Υπηρεσίας Καθαριότητας, που έχασε τόσο άδικα τη ζωή του σε τροχαίο δυστύχημα, πηγαίνοντας τα ξημερώματα στη δουλειά του.
Ο Ηλίας υπήρξε υπόδειγμα ευσυνειδησίας και υπευθυνότητας, ένας άνθρωπος της πρώτης γραμμής που ξεχώριζε για την εργατικότητά του.
Πάνω από όλα, όμως, θα τον θυμόμαστε για την πάντα καλή του διάθεση, το χαμόγελο και τη χαρακτηριστική συναδελφικότητα με την οποία ομόρφαινε την καθημερινότητα όλων μας.
Εκφράζω τα πιο βαθιά και ειλικρινή μου συλλυπητήρια στην οικογένειά του, στη σύζυγο και στα τρία του παιδιά.
Ο Δήμος μας θρηνεί έναν δικό του άνθρωπο και θα σταθεί με κάθε δυνατό τρόπο δίπλα στους οικείους του σε αυτή την ανείπωτη τραγωδία. Σε ένδειξη πένθους δεν θα παραστώ σε καμία εορταστική εκδήλωση που διοργανώνει ο Δήμος μας μέχρι και το Σαββατοκύριακο.
Ως ελάχιστη ένδειξη αναγνώρισης της προσφοράς του, αποφασίσαμε να γίνει με δαπάνη του Δήμου μας η κηδεία του εκλιπόντος!
Καλό ταξίδι, Ηλία!».
Ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας, μιλώντας στον ΑΝΤ1, αποκάλυψε πως ο 57χρονος εργαζόταν 30 χρόνια στον δήμο.
Όλοι κάνουν λόγο για έναν καλό άνθρωπο που η απώλειά του προκαλεί θλίψη σε όσους τον γνώριζαν.
«Ήταν ένας άνθρωπος εργατικός, πήγαινε να πιάσει δουλειά και δυστυχώς συνέβη το μοιραίο.
Με πήραν τηλέφωνο οι επόπτες που ήρθαν εκεί πέρα την ώρα που έγινε το ατύχημα. Ήταν στη ζωή ακόμα, αλλά δεν τον πρόλαβαν.
Τον πήγαμε άμεσα στο νοσοκομείο, αλλά δεν τον προλάβαμε. Έφυγα από το σπίτι, δεν τον πρόλαβα. Ήρθα κατευθείαν στη δουλειά, κινητοποίησα όλους όσους έπρεπε.
Το θέμα είναι ότι έφτασε στο νοσοκομείο έγκαιρα, αλλά δυστυχώς…» ανέφερε συγκεκριμένα ο αντιδήμαρχος.
«Ήταν πάνω από 30 χρόνια στη δουλειά, ήταν από τους πιο εργατικούς και τίμιους ανθρώπους. Εγώ τώρα έναν χρόνο εδώ τον γνώριζα, ήταν πολύ καλό παιδί», κατέληξε.


