Με μια όμορφη γιορτή όπου κυριάρχησε το παιχνίδι, ενώ δεν έλειψαν και οι λιχουδιές, αποχαιρέτησαν τη χρονιά και ευχήθηκαν «καλό καλοκαίρι» τα παιδιά, οι γονείς και το προσωπικό του 1ου Δημοτικού Βρεφικού & Νηπιακού Σταθμού Καισαριανής.
Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν η αρμόδια αντιδήμαρχος Κανέλλα Γεωργοπούλου, οι εντεταλμένοι δημοτικοί σύμβουλοι Στέλλα Σαρρηπαναγιώτου και Κώστας Γαβριλάκης, καθώς και η προϊστάμενη προσχολικής αγωγής Βάνα Μπελεγρίνη.


