Με απόλυτη επιτυχία και κατάνυξη ολοκληρώθηκαν οι εκδηλώσεις του Συλλόγου Λευκαδίων Ηλιούπολης προς τιμήν της Πολιούχου τους, Παναγίας Φανερωμένης.
Ο Εσπερινός και η Λιτάνευση της Ιερής Εικόνας σκόρπισαν συγκίνηση, ενώ ακολούθησε το παραδοσιακό 46ο Λευκαδίτικο Αντάμωμα-Πανηγύρι στο 13ο Δημοτικό Σχολείο της πόλης.
Παρά τις αρχικές ανησυχίες για τον καιρό, πλήθος κόσμου κατέκλυσε τον χώρο, διασκεδάζοντας μέχρι αργά. Ξεχωριστή νότα έδωσε η μαζική συμμετοχή των νέων. Τη βραδιά έντυσαν μουσικά ο Γιώργος Κωτσίνης στο κλαρίνο και καταξιωμένοι καλλιτέχνες, προσφέροντας ένα αυθεντικό παραδοσιακό γλέντι.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο δήμαρχος, Στάθης Ψυρρόπουλος, ο τέως δήμαρχος Θοδωρής Γεωργάκης, ο αντιδήμαρχος Λευκάδας Φίλιππος Σκληρός, πλήθος αντιδημάρχων, δημοτικών συμβούλων, εκπρόσωποι κομμάτων και πρόεδροι πολιτιστικών φορέων. «Το Αντάμωμα απέδειξε για άλλη μια φορά πως η λευκαδίτικη παράδοση παραμένει ζωντανή στην Ηλιούπολη» τόνισε, χαρακτηριστικά, ο δήμαρχος.
Ειδήσεις από τον Δήμο Ηλιούπολης στο Notiesdiadromes.gr
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook


