Με μια ιδιαίτερα συγκινητική εκδήλωση στο 13ο Δημοτικό Σχολείο ολοκληρώθηκε ο πρώτος κύκλος των δωρεάν μαθημάτων Ελληνικής Γλώσσας για ενήλικες στον Δήμο Αγίου Δημητρίου. Η πρωτοβουλία, που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά κατά τη σχολική χρονιά 2025-2026, αποτελεί ένα έμπρακτο βήμα προς την κοινωνική συμπερίληψη και τη δια βίου μάθηση στην πόλη.
Η καινοτόμα αυτή δράση προέκυψε από τη συνεργασία της Δ΄ Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αθήνας και του Τμήματος Παιδείας του Δήμου, κάνοντας πράξη μια ιδέα της κ. Εύας Παπαχριστοπούλου. Στόχος ήταν να δοθούν τα απαραίτητα γλωσσικά εφόδια σε ενήλικες για την αυτόνομη συμμετοχή τους στην τοπική κοινωνία.
Οι συμμετοχές και η αξία του εθελοντισμού
Συνολικά, 28 εκπαιδευόμενοι με μεταναστευτικό ή προσφυγικό υπόβαθρο, από 7 διαφορετικές χώρες καταγωγής, παρακολούθησαν μαθήματα σε 4 τμήματα που κάλυπταν όλα τα επίπεδα ελληνομάθειας (Α1 έως Β2). Στην πλειονότητά τους, οι συμμετέχοντες είναι γονείς μαθητών που φοιτούν στα σχολεία του Δήμου.
Ο δήμαρχος Στέλιος Μαμαλάκης και η αντιδήμαρχος Αγγελική Σαραβελάκη εξήραν τη σημασία της δράσης και ευχαρίστησαν θερμά τις εθελόντριες εκπαιδευτικούς Μάρθα Καλογεράκη, Άννα Σχισμένου, Θεοδοσία Χατζηευγενάκη και τη Συντονίστρια Εκπαίδευσης Προσφύγων Τζωρτζίνα Χουντάλου, σημειώνοντας ότι η ανιδιοτελής προσφορά τους αποτέλεσε την «ψυχή» του προγράμματος.
Η τελετή λήξης είχε έντονα βιωματικό χαρακτήρα, με τους μαθητές να μοιράζονται τις ιστορίες τους στα ελληνικά. Η εκδήλωση κορυφώθηκε με την απονομή των βεβαιώσεων παρακολούθησης και ολοκληρώθηκε με έναν πλούσιο πολυπολιτισμικό μπουφέ με παραδοσιακές γεύσεις από τις χώρες καταγωγής των συμμετεχόντων.
Διαβάστε ειδήσεις για τα Νότια Προάστια Αττικής στο Notiesdiadromes.gr
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook


