Σε τροχιά πλήρους αναβάθμισης μπήκε ήδη από τη Δευτέρα 22 Ιουνίου η Δημοτική Συγκοινωνία της πόλης, με την δημοτική Αρχή να κάνει πράξη μια σημαντική προεκλογική της δέσμευση.
Το νέο, ενισχυμένο πρόγραμμα λειτουργεί πλέον καθημερινά από τις 7:00 π.μ. έως και τις 20:00, προσφέροντας μια ουσιαστική ανάσα στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης και απαντώντας σε ένα διαχρονικό αίτημα των κατοίκων για ευκολότερες μετακινήσεις.
«Η ριζική αυτή ανανέωση στηρίχθηκε σε έναν προσεκτικό διετή σχεδιασμό και υλοποιείται αποκλειστικά με ίδιους πόρους του Δήμου» διευκρίνισε ο δήμαρχος Στάθης Ψυρρόπουλος.
Μάλιστα, όπως πρόσθεσε, «για την εύρυθμη λειτουργία του θεσμού, εξασφαλίστηκαν πέντε επαγγελματίες οδηγοί μέσω διαγωνιστικής διαδικασίας, θωρακίζοντας την αδιάλειπτη εκτέλεση των δρομολογίων για τον επόμενο χρόνο». Εν τω μεταξύ, μέσω προγραμματικής σύμβασης με την Ο.Σ.Υ. Α.Ε., ο Δήμος προχώρησε στη διετή μίσθωση δύο σύγχρονων λεωφορείων τύπου Solaris 8.6 m (MIDI), αποφεύγοντας πολυδάπανες και χρονοβόρες διαδικασίες.
Δύο βασικές γραμμές στο επίκεντρο
Το νέο συγκοινωνιακό δίκτυο εστιάζει σε δύο κεντρικές γραμμές, οι οποίες σχεδιάστηκαν για να καλύπτουν αποτελεσματικά τις ανάγκες όλων των προαστίων: Την Γραμμή 1 (Άνω Ηλιούπολη) η οποία συνδέει τις βόρειες και ανατολικές συνοικίες με το εμπορικό κέντρο, τον σταθμό του Μετρό και τις δημόσιες υπηρεσίες και την Γραμμή 2 (Αγία Μαύρα – Αγία Μαρίνα), η οποία εξυπηρετεί τις δυτικές και νότιες γειτονιές, διασφαλίζοντας την πρόσβαση στους κεντρικούς κόμβους της πόλης.
Η υπηρεσία δίνει προτεραιότητα στην κοινωνική συνοχή, διευκολύνοντας ευάλωτες ομάδες όπως ηλικιωμένους, μαθητές, εργαζομένους και άτομα με περιορισμένη κινητικότητα, που μέχρι πρότινος αναγκάζονταν να διανύουν μεγάλες αποστάσεις με τα πόδια.
Σε δήλωσή του, ο δήμαρχος Ηλιούπολης τόνισε τη στρατηγική σημασία του έργου, επισημαίνοντας ότι η αναβάθμιση αυτή αποτελεί μια βαθιά πολιτική επιλογή υπέρ της καθημερινότητας του πολίτη.
Παράλληλα, σημείωσε ότι η απόφαση στηρίχθηκε αποκλειστικά από την πλειοψηφούσα παράταξη, χωρίς τη θετική ψήφο της αντιπολίτευσης. «Θέλουμε μια πόλη που προσφέρει ασφάλεια, βελτιώνει την ποιότητα ζωής και μειώνει τη συμφόρηση στους δρόμους. Επενδύουμε με υπευθυνότητα στα χρήματα των δημοτών», υπογράμμισε, δίνοντας το σύνθημα για μια πιο ανθρώπινη και βιώσιμη πόλη.
Eιδήσεις από τον Δήμο Ηλιούπολης στο Notiesdiadromes.gr
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook


