Αιχμηρή απάντηση, δημόσια, μέσω των λογαριασμών της στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, εξέδωσε η αντιδήμαρχος Διοίκησης και Διαφάνειας της πόλης, Έλενα Καπίρη, με αφορμή την πρόσφατη ανακοίνωση-μανιφέστο για την αξιοποίηση της περιοχής «Χαλικάκι».
Ειδικότερα, η αντιδήμαρχος, έκανε λόγο για μια συγκεκριμένη μειοψηφία δημοτών που επιχειρεί να κρατήσει την πόλη «όμηρο» ξεπερασμένων συνθημάτων της δεκαετίας του ’80, υπονομεύοντας το μέλλον της τοπικής κοινωνίας λόγω έλλειψης ρεαλιστικών επιχειρημάτων.
Η αντιδήμαρχος, παράλληλα, υπογράμμισε ότι η μετατροπή ελεύθερων εκτάσεων σε εστίες μόλυνσης και παραβατικότητας δεν αποτελεί «προστασία», αλλά εγκατάλειψη.
Σύμφωνα με την ίδια, η συστηματική άρνηση κάθε πρότασης για σύγχρονη ανάπλαση, δημιουργία παιδικών σταθμών ή αθλητικών υποδομών στερεί από τους κατοίκους το δικαίωμα σε μια αναβαθμισμένη καθημερινότητα.
Το δικαίωμα στην προσβασιμότητα
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο ζήτημα του κοινωνικού αποκλεισμού, καθώς η έλλειψη σύγχρονων υποδομών στερεί από τα άτομα με αναπηρία (ΑμεΑ) την αυτονόητη πρόσβαση στους δημόσιους χώρους. «Οι προσβάσιμες δομές για όλους δεν είναι συμβιβασμός, είναι δείγμα πολιτισμού», σημείωσε χαρακτηριστικά, συμπληρώνοντας ότι ένας παρατημένος χώρος αποκλείει πρωτίστως τους πιο ευάλωτους πολίτες.
Παράλληλα, η Έλενα Καπίρη καυτηρίασε τη στάση της στείρας άρνησης, η οποία, όπως ανέφερε, σαμποτάρει ευρωπαϊκά κονδύλια (ΕΣΠΑ) και περιφερειακές χρηματοδοτήσεις. «Το αποτέλεσμα αυτής της τακτικής είναι να επιβαρύνονται οικονομικά οι ίδιοι οι δημότες, αντικρίζοντας ένα «νεκρό τοπίο» αντί για έργα πνοής» συμπλήρωσε.
Καταλήγοντας, η αντιδήμαρχος ξεκαθάρισε ότι η πόλη δεν ανήκει στις μειοψηφίες της διαμαρτυρίας και ότι ο προοδευτικός ρεαλισμός επιβάλλει άμεσες λύσεις, τονίζοντας πως η τοπική κοινωνία δεν προτίθεται να περιμένει όσους οπισθοδρομούν.
Eιδήσεις από τον Δήμο Ηλιούπολης στο Notiesdiadromes.gr
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook


