Το Σωματείο Εργαζομένων του Δήμου Ηλιούπολης μαζί με φορείς και σωματεία, συμμετέχουν, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωσή τους, στην κινητοποίηση για το Χαλικάκι, την Πέμπτη 25 Ιουνίου, στις 19:00.
Ειδικότερα, με ανακοίνωσή του το Σωματείο Εργαζομένων στο Δήμο Ηλιούπολης τοποθετείται στο θέμα της δημόσιας περιουσίας και κάνει μια ιστορική αναδρομή υπογραμμίζοντας τις διαχρονικές ευθύνες των διοικήσεων του Δήμου. Τονίζει, δε, μεταξύ άλλων, τα εξής:
- Είναι η ώρα και πάλι ο λαϊκός παράγοντας να βάλει την δική του σφραγίδα και να αποτρέψει τις νέες αντιδραστικές εξελίξεις.
- 40 χρόνια πριν η Δημοτική αρχή με επικεφαλής τον κομμουνιστή Δήμαρχο Δ. ΚΙΝΤΗ άνοιξε το δρόμο για την πόλη και το λαό της, με προτεραιότητα τις ανάγκες του, με πίστη και με μόνο όπλο τη συλλογική δράση. Με αυτό το όραμα κυνήγησαν λαός και δημοτική αρχή τους Νασταίους καταπατητές και έντυσαν την πόλη με όλες τις δομές που την ξέρουμε σήμερα.
Eιδήσεις από τον Δήμο Ηλιούπολης στο Notiesdiadromes.gr
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook


