Σε τροχιά υλοποίησης ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα οδοποιίας και υποδομών στην πόλη του Αλίμου.
Το συνολικό πλάνο έργων οδοποιίας και υποδομών, το οποίο ξεπερνά τα 15 εκατομμύρια ευρώ, παρουσίασε κατά τη διάρκεια του πρόσφατου Δημοτικού Συμβουλίου ο δήμαρχος της πόλης, Ανδρέας Κονδύλης.
Πιο συγκεκριμένα, ο δήμαρχος ξεκίνησε την ενημέρωση του Σώματος ανακοινώνοντας μια εξαιρετικά θετική εξέλιξη, καθώς εγκρίθηκε από το υπουργείο Εσωτερικών νέα χρηματοδότηση ύψους 2,5 εκατομμυρίων ευρώ.
Τα συγκεκριμένα χρήματα, όπως εξήγησε αναλυτικά ο ίδιος, πρόκειται να κατευθυνθούν άμεσα στη ριζική βελτίωση των υποδομών της πόλης και κυρίως σε εκτεταμένες ασφαλτοστρώσεις. Οι τεχνικές αυτές εργασίες θα πραγματοποιηθούν με ιδιαίτερα γοργούς ρυθμούς, ξεκινώντας από τώρα και με ορίζοντα ολοκλήρωσης τον προσεχή Οκτώβριο.
Απαντώντας με έμφαση στις επικρίσεις της αντιπολίτευσης, που ισχυριζόταν ότι δήθεν δεν υλοποιούνται απαραίτητα έργα υποδομής στην περιοχή, ο Ανδρέας Κονδύλης επέλεξε συνειδητά να μιλήσει με συγκεκριμένα στοιχεία. Τόνισε μάλιστα ότι πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα και πιο ολοκληρωμένα προγράμματα οδοποιίας που έχουν σχεδιαστεί ποτέ για έναν δήμο αυτού του μεγέθους.
Αποκατάσταση της αλήθειας με νούμερα
Παρουσιάζοντας αναλυτικά πώς συγκεντρώνεται το συνολικό ποσό των 15 εκατομμυρίων ευρώ για την τρέχουσα πενταετία, ο δήμαρχος παρέθεσε τα εξής μεγάλα έργα:
Ο ποδηλατόδρομος και οι αναπλάσεις: Το αρχικό έργο, το οποίο περιλαμβάνει ασφαλτοστρώσεις, πεζοδρόμια και ανάπλαση κοινοχρήστων χώρων, είχε αρχικό προϋπολογισμό 3 εκατ. ευρώ. Σε αυτό το ποσό προστέθηκαν προσφάτως ακόμη 2 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης, ανεβάζοντας το σύνολο στα 5 εκατ. ευρώ.
Βελτίωση οδικού δικτύου: Έργο ύψους 3 εκατ. ευρώ, το οποίο έχει ήδη ολοκληρωθεί επιτυχώς, επίσης μέσω χρηματοδότησης από το Ταμείο Ανάκαμψης.
Πράσινη πολιτιστική διαδρομή: Ένα σημαντικό έργο με προϋπολογισμό που ανέρχεται στα 1,2 εκατ. ευρώ.
Νέα χρηματοδότηση ΥΠ.ΕΣ.: Τα 2,5 εκατ. ευρώ που εγκρίθηκαν πρόσφατα και προορίζονται για τις επικείμενες ασφαλτοστρώσεις.
Έργο Περιφέρειας: Ένα μεγάλο έργο οδοποιίας ύψους 3,6 εκατ. ευρώ, το οποίο έχει προγραμματιστεί να εκτελεστεί με χρηματοδότηση της Περιφέρειας Αττικής το 2027.
«Αυτά για την αποκατάσταση της αλήθειας, με νούμερα και στοιχεία. 15 εκατομμύρια ευρώ είναι μόνο τα έργα οδοποιίας και υποδομών», υπογράμμισε χαρακτηριστικά ο δήμαρχος, κλείνοντας την τοποθέτησή του.
Eιδήσεις από τον Δήμο Αλιμο στο Notiesdiadromes.gr
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook


