ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΛΥΔΙΑ ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗ
Στο πλαίσιο των περιοδειών του, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, το πρωί της Παρασκευής (26/6) πραγματοποίησε επίσκεψη στη Νέα Σμύρνη, όπου συναντήθηκε και συνομίλησε με κατοίκους και τοπικούς φορείς της περιοχής.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης περπάτησε στο εμπορικό κέντρο επί της οδού Ομήρου, όπου συγκεντρώθηκε πλήθος πολιτών. Κατά τη διάρκεια της παρουσίας του, ο πρωθυπουργός αντάλλαξε χαιρετισμούς με τους παρευρισκόμενους, συζήτησε με καταστηματάρχες για την κίνηση στην αγορά και άκουσε τα ζητήματα που απασχολούν την τοπική κοινωνία.
Το «παρών» στην επίσκεψη έδωσαν μεταξύ άλλων, ο υποψήφιος βουλευτής στο Νότιο Τομέα, Τάσος Γαϊτάνης, ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στο Νότιο Τομέα της Β’ Αθηνών Γιάννης Καλλιάνος, ο Ευρωβουλευτής Φρέντι Μπελέρης, ο υφυπουργός Εσωτερικών Βασίλης Σπανάκης, ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος και ο δήμαρχος Αγίου Δημητρίου Στέλιος Μαμαλάκης, οι οποίοι είχαν επίσης την ευκαιρία να συνομιλήσουν με τον κόσμο που είχε συγκεντρωθεί στο σημείο.
Η επίσκεψη εντάσσεται στο ευρύτερο πρόγραμμα επαφών που πραγματοποιεί το κυβερνητικό κλιμάκιο με πολίτες σε διάφορες περιοχές της Αττικής, με σκοπό την καταγραφή των καθημερινών προβλημάτων και την πορεία της τοπικής οικονομίας.
Διαβάστε ειδήσεις για τα Νότια Προάστια Αττικής στο Notiesdiadromes.gr
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook






