Δευτέρα, 22 Ιουνίου, 2026

«Τέλος καλό, όλα καλά»- Μήνυμα δημάρχου για την φωτιά στον Υμηττό

Αυτοψία στον τόπο κατάσβεσης της φωτιάς που ξέσπασε στον Υμηττό το βράδυ της Δευτέρας 8 Ιουνίου 2026, επιχείρησε επιτυχώς και με άμεσα αντανακλαστικά ο δήμαρχος Ελληνικού – Αργυρούπολης, Γιάννης Κωνσταντάτος.

Λίγο αργότερα, ο ίδιος μέσα από τους προσωπικούς του λογαριασμούς στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, ενημέρωσε τους ακολούθους του, δημοσιεύοντας την εξής ανακοίνωση:

«Τέλος καλό, όλα καλά με τη φωτιά στον Υμηττό!

Σε 3 λεπτά, με το που εντοπίστηκε η πρώτη φλόγα, έφτασε η ομάδα εθελοντών μας και έσβησε την φωτιά που εκδηλώθηκε πάνω από το γήπεδο της Λαύρας στα σύνορα μας με την Ηλιούπολη.

Οι κάτοικοι στη βεράντα τους, μου είπαν ότι ακούστηκε κρότος και λάμψη από βεγγαλικά. Να είναι βέβαιοι ότι οι κάμερες  θα δείξουν αναλυτικά τι έγινε και τότε θα μιλήσουμε!!!

Το σύστημα λειτούργησε άψογα και το Κέντρο Διαχείρισης Κρίσεων.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους!»

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
NOTIES DIADROMES_01_170626

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ