Με μια μεγάλη συναυλία στην Πλατεία Δαβάκη, ο Δήμος Καλλιθέας γιόρτασε το βράδυ της Κυριακής 21 Ιουνίου την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής, διοργανώνοντας την εκδήλωση «Οι Μουσικές του Αιγαίου» με κεντρικό προσκεκλημένο τον Παντελή Θαλασσινό.
Εκατοντάδες πολίτες κάθε ηλικίας κατέκλυσαν την κεντρική πλατεία της πόλης για να παρακολουθήσουν ένα ξεχωριστό αφιέρωμα στην παράδοση και την έντεχνη δημιουργία, με αναφορές από τη Σμύρνη και τις Κυκλάδες μέχρι τον Πειραιά.
Στη σκηνή εμφανίστηκαν επίσης η Πέρσα Σέργη και ο Δημήτρης Δημόπουλος, συνοδευόμενοι από το επταμελές μουσικό σύνολο «Αιγαίο», ενώ την παρουσίαση έκανε ο Κώστας Παπασπήλιος.
Η επιτυχημένη πολιτιστική βραδιά πραγματοποιήθηκε με τη συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Αττικής, με τη δημοτική αρχή να ευχαριστεί θερμά τους πολίτες για τη δυναμική τους παρουσία και να δεσμεύεται για ανάλογες μελλοντικές πρωτοβουλίες.
Διαβάστε ειδήσεις για τα Νότια Προάστια Αττικής στο Notiesdiadromes.gr
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook


