Μια ακόμη εξόρμηση στη φύση πραγματοποίησε η Περιπατητική Ομάδα Υμηττού (Π.Ο.Υ.), αυτή τη φορά στα μαγευτικά Άγραφα.
Τα μέλη της ομάδας είχαν την ευκαιρία να περπατήσουν σε καταπράσινα μονοπάτια, να απολαύσουν μοναδικά τοπία και να ζήσουν ένα διήμερο γεμάτο πεζοπορία, όμορφες στιγμές και επαφή με τη φύση.
Κατά την πρώτη ημέρα της εξόρμησης, το Σάββατο 20 Ιουνίου 2026, η διαδρομή ξεκίνησε από το Νεοχώρι Καρδίτσας και ολοκληρώθηκε στο Καταφύγιο Καραμανώλη.
Οι συμμετέχοντες διέσχισαν καταπράσινα μονοπάτια, απολαμβάνοντας τη γαλήνη και τη φυσική ομορφιά των Αγράφων, ενώ η Λίμνη Πλαστήρα συνόδευε τη διαδρομή από ψηλά, χαρίζοντας εντυπωσιακές εικόνες που, όπως αναφέρει η ομάδα, δύσκολα περιγράφονται με λόγια.
Η ομάδα ευχαρίστησε όλους όσοι συμμετείχαν στην εξόρμηση και συνέβαλαν στη δημιουργία όμορφων αναμνήσεων, ανανεώνοντας το ραντεβού της για τις επόμενες πεζοπορικές δράσεις.
Διαβάστε ειδήσεις για τα Νότια Προάστια Αττικής στο Notiesdiadromes.gr
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook


