Μαζέψτε τους!
Δεν µπορεί ν’ ανοίγεις την τηλεόραση – όποια ώρα, όποιο κανάλι – και να πετυχαίνεις έναν / µία υπουργό ν’ αγορεύει!
Ο φορολογούµενος δεν τους πληρώνει γι’ αυτό.
Αποτέλεσµα; Κωστα-κάκης Καραµανλής και Τέµπη.
Βορίδης, Αυγενάκης κλπ. και ΟΠΕΚΕΠΕ.
Ανέννοιαστοι και… «έντιµοι»!
Αυτοί οι «τύποι» ροκανίζουν – στα µάτια του Λαού – την έννοια της ∆ηµοκρατίας.
Λεωνίδας Μαγκλής


