Στο σχολείο όπου φοίτησε πριν από τρεις δεκαετίες, στο 3ο Γυμνάσιο Γλυφάδας, επέστρεψε ο δήμαρχος Γιώργος Παπανικολάου, ανταποκρινόμενος άμεσα σε πρόσκληση του 15μελούς μαθητικού συμβουλίου.
Συνοδευόμενος από την αντιδήμαρχο Παιδείας, Άννυ Καυκά, ο Γιώργος Παπανικολάου είχε μια συγκινησιακά φορτισμένη αλλά άκρως εποικοδομητική συζήτηση με τους μαθητές, ακούγοντας τα παράπονα και τα αιτήματά τους σε άριστο κλίμα.

Η πρόεδρος του 15μελούς, Αναστασία-Μελιτίνη Κοτρογιάννη, εξήρε την απρόσμενη προθυμία του δημάρχου για συνεργασία.
Οι μαθητές εξέθεσαν καίρια ζητήματα ασφάλειας και υποδομών, ζητώντας την αντικατάσταση των τζαμιών με υαλοπίνακες ασφαλείας, τοποθέτηση στεγάστρου στο προαύλιο και ειδικών μεμβρανών σκίασης, κατασκευή τουαλέτας ΑμεΑ, συντήρηση του ανελκυστήρα και αποκατάσταση του σκιάστρου στο κυλικείο.
Ο δήμαρχος χαρακτήρισε δίκαια τα αιτήματα, δεσμευόμενος προσωπικά ότι με την επιστροφή των παιδιών στα θρανία τον Σεπτέμβριο, όλα τα προβλήματα θα έχουν διευθετηθεί πλήρως.
Το ρεπορτάζ ανέδειξε η μαθητική δημοσιογραφική ομάδα του σχολείου «Το Διάλειμμα».


